umno dan blogger luncai sama saja

umno dan blogger luncai sama saja dari tuduhan dan fitnah kepada pemimpin pas terutama presiden pas. umno mengaitkan presiden pas sebagai pengganas adalah untuk menghalalkan cara untuk menangkap dan memenjarakan presiden pas. blogger luncai melanggar dan ada yang menulis presiden pas mempromosikan kerajaanng perpaduanng dan mengagungkan kerajaang bangang 16 sept. blogger luncai dengan niat jahat melanggar presiden dengan persoalan yang dah lama diberi penerangan dibantu oleh labu labu dengan cameranya kerana luncai akan terjun dengan labu labunya. sifat khianat dan dendam blogger luncai terserlah dengan menulis ada kem tentera yang sudah siap di parlimen marang padahal blogger luncai yang telah mendapat kerakyatan lombok tak pernah tahu lorong, denai dan jalan di parlimen marang dan juga dun rhu rendang.

umno yang dinasihati apco telah berjaya mewujudkan persepsi negatif kepada presiden pas. tuduhan presiden pas adalah pengganas JI telah diwar warkan oleh media massa. JI yang diketahui hanya merujuk kepada seorang ulamak kepala lutut, mungkin pihak apco tersilap memilih sasaran kot kerana JI dimalaysia hanyalah merujuk kepada seorang ulamak muktabar dalam pertubuhan haram pasreform. ulamak muktabar yang menjadikan tulisan adukatarakguna sebagai kitab panduan untuk menghukum dan berijtihad. mungkin polis malaysia tersilap dalam mencari fakta. tok guru presiden pas bukan seorang pengganas kerana beliau telah dilanggar oleh seorang blogger luncai yang akan berhijrah ke sungai buluh tak lama lagi. jika tok guru presiden pas seorang pengganas mungkin dah lama dah blogger luncai dan labu labunya dibunuh dan ditanam separuh badan untuk hukuman rejam kerana bertanya soalan soalan bodoh.

oleh kerana blogger luncai tidak dipengapa apa kan bahkan disuruh blogger luncai menghubungi dr samsuri yang mana blogger luncai tak kenal siapa dr samsuri. jangan jangan blogger luncai hantar surat kepada dr lain mampus le nanti. nanti blogger luncai kutip derma/sedekah pulak untuk mengupah peguam agar surat blogger luncai tidak dibakulsampahkan oleh dr samsuri. spy blogger luncai pun tak kenal dr samsuri. tak ke bodoh spy blogger luncai.sebab tu le spy dia bagi informatian bangang kepada blogger luncai atau hanya tipu sahaja. spy luncai dah bagi maklumat yang tok guru presiden tak ada di rusila hari itu, oleh kerana nak tunjukkan betapa jantanggg nya blogger luncai pun bertempik dan melolong dalam blog konon presiden pas lari takut menghadapi blogger luncai yang akan terjun dengan labu labunya.

Ulasan