tulisan bodoh albakistani

semakin hari semakin bangang tulisan ulamak kepala lutut. pemikiran yang semakin semak dengan arak halal gamaknya semakin meliputi hatinya yang semakin kering dan tandus dengan ilmu allah. perbincangan muktamar pas adalah mengubal mengenai dasar utama pas untuk menghadapi masa akan datang. bukan semua pewakilan pas akan bercakap benda yang sama. kalau ucapan dasar presiden pas bercakap nak menawan putrajaya apakah kesemua pewakilan akan bercakap mengenai strategi menawan putrajaya. muktamar pas hanya untuk mengariskan dasar dasar yang akan diguna pakai dimasa masa akan datang. aku heran betul dengan ulamak kepala lutut ini, makin banyak dia membaca kitab kitab lama makin bangang sebangang adukatarakguna. sebab terlampau banyak membaca tulisan adukatarakguna mungkin terus membodohkan akal fikiran ulamak kepala lutut.

pas hanya mengundang kemarahan blogger kata ulamak kepala lutut. nampaknya pru yang ke13 blogger luncai akan menolong pkr dan dap. walaupun pkr dan dap ditolong oleh blogger, pkr dan dap tetap kalah kerana selepas menang yb yb akan terjun lari dari pkr dan dap. blogger dah menyerang pas selepas kegagalan projek 16 sept. ini dah disedari dengan jelas oleh pas. dan blogger yang dikatakan menyokong pembangkang telah berpaling tadah menyerang pembangkang terutama pas. sebenarnya kenyataan ini berlaku kerana pas tidak akan sama dengan parti lain yang akan menawarkan wang ringgit. kuasa dan juga jawatan. tipu jika dikatakan blogger tidak mahu kepada kuasa. jika dalam muktamar pun masih mengungkit tidak diberikan pas untuk masuk kedalam muktamar. perkara itu boleh diselesaikan dengan mudah bukannya mengungkit dengan perkara perkara bodoh.

kenapa pemimpin pas menyerang blogger tidak boleh selepas blogger menyerang kepimpinan pas. bangang punya ulamak kepala lutut. dimana belajar sampai begitu bodoh. apa salahnya menyerang blogger kalau pas diserang. apakah hebat sangat blogger sampai tak boleh disentuh langsung, maksum sangatkah blogger dimata ulamak kepala lutut. blogger dah menjadi maksum ke sampai tak boleh disentuh langsung dalam muktamar. kalau tulangbesi memang dah maksum pun. semua benda dia tahu sampai kem tentera ada di dun rhu rendang. bagaimanakah pas nak menang jika semua pas lakukan salah dimata blogger. jika ada yb pkr dan dap terjun lari tak ada pula ulasan celaka yang ditulis. diam macam bahgal. ulamak kepala lutut tahu tak berpolitik ke tak tahu, atau hanya tahu menfitnah kepimpinan pas. kalau tak tahu berpolitik baik diam aje ulamak kepala lutut baik pi mengajar siswa siswi lagi baik. ajar dosa pahala dan haid dan nifas aje lagi baik.

Ulasan