tulisan bangang one G

one G memang bangang walaupun dia memakai gelaran ulamak kepala lutut. kenyataan terbaru adalah memperlekehkan ulamak dan ustaz ustaz dalam pas. one g memang patut dah bersama-sama dengan ulamak masuk umno. kenapa one g masih lagi menulis benda benda bodoh dan bangang, kalau dah sangat mencintai umno masuk umno lagi baik. lagipun ustaz dan ulamak ulamak pas tak mampu berdepan dengan ulamak muda umno. kenyataan yang jelas memperkecilkan kewibawaan dewan ulamak pas, api dendam one g amat dalam tak padan dengan ilmu dari pakistan dan tanjung rambutan. telah disingkir dari unit kajian dewan ulamak kerana terlampau mendewakan pemimpin umno.

mungkin satu lagi kumpulan ulamak yang akan masuk umno akan diketuai oleh one g. ustaz pas dah makin bodoh kalau mengikut tulisan one g. setiap hari mesti ada tulisan one g yang memperlekehkan pas. sampai dah masa one g masuk umno kerana disana menanti kesemua habuan yang one g mahukan. setelah mendapat nasihat dari tulangbesi@ peminta sedekah dari lombok. dan akhirnya one g akan menurut jejak langkah nakhaie untuk masuk ke dalam umno, dan akhirnya memperolehi habuan dunia. one g tak perlu lagi bersusah payah untuk menulis blog lagi kerana boleh menulis buku dengan adanya penajaan dari umno.

ustaz pas dan ulamak pas perlu muhasabah tapi one g tak perlu kerana one g boleh menjawab hujahan ulamak umno. sampai hari ini satu tulisan pun one g tak menulis untuk menentang hujah umno, yang one g menulis adalah tulisan fitnah dan tulisan merapu untuk menjahanamkan pas dari setiap sudut. walaupun zaman ini zaman kebijaksanaan, kebijaksanaan one g tak berapa nak nampak kecuali ulasan karut marutnya yang terpampar di dada blognya. kalau terlampau cerdik inilah jadinya. pengikut tegar mazhab t shirt pas reform. sampai hari ini one g tertipu dengan adukatarakguna. baju t shirt tak sampai sampai pun. one g bersengkokol sekali dalam menipu pembaca blog kerana mempromosikan t shirt pas reform rekaan adukatarakguna.

Ulasan