tulangbesi penyanjung kerajaan 16 sept

betapa bodoh dan bangang tulangbesi dalam cuba membenarkan kerajaan 16 sept tajaan nuar berahim. tulangbesi cuba membawa pas berada didalam kandang orang salah. kerajaan 16 sept impian tulangbesi dilihat mampu menjadi pemangkin kejayaan pr dalam memerintah. apakah tulangbesi dan sukutu dajjal lupa bahawa kerajaan pr tumbang akibat menerima makhluk bangang yang berpura pura berpindah. dimana cerdiknya tulangbesi dalam usaha menghidupkan kembali kerajaan 16 sept yang telah terbukti gagal sama sekali. tiada fakta yang jelas mengatakan bahawa kerajaan 16 sept akan berlaku dan berjaya kerana selepas gagal bertahan diperak. kerajaan 16 sept kerajaan separuh lompatan. betapa bodohnya tulangbesi dalam menulis tentang kejayaan 16 sept.

kerajaan 16 sept juga mendapat tempat dihati ulamak kepala lutut. sampaikan ulamak kepala lutut menulis tentang hal hal yang akan berlaku jika berjayanya kerajaan mangkuk 16 sept. kerajaan impian seorang yang bernama tulangbesi. betapa bahgalnya tulangbesi dalam usaha menyakinkan pembaca blognya bahawa kerajaan tajaan nuarberahim akan berjaya. isu isu muzakarah yang tidak difahami langsung oleh tulangbesi juga ditulis dengan perspektif negatif. betapa bangang dan jahatnya tulangbesi setelah mengfitnah tok guru presiden pas dan pemimpin pas yang tidak sama pendapat dengannya. setelah membalun duit sumbangan tabung guaman nampaknya tulangbesi terus mencari peluang peluang untuk mencari duit dengan menulis perkara perkara fitnah kepada pemimpin pas.

sampai hari ini tulangbesi masih menyatakan bahawa majoriti ahli pas menolak kerajaan UG tapi sampai hari tulangbesi dan sekutu dajjalnya tak membuktikan bahawa majoriti ahli pas menolak ug. bersungguh sungguh tulangbesi menulis bahawa majoriti tapi tak ada bukti, inilah dikatakan bangang dalam menulis. kalau tak majoriti pun dapat 10 ribu tandatangan ahli pas yang menolak kerajaan ug pun masih boleh diterima. kenapa tulangbesi atau ulamak kepala lutut atau edyes yang dikatakan bersungguh sungguh memperjuangkan islamic state. berdasarkan pertubuhan haram pasreform masih belum mampu mengutip derma yang banyak dalam merealisasikan kenyataan majoriti ahli pas menolak kerajaan ug. adukatarakguna tak termasuk dalam hal ini kerana dia mewakili pertubuhan haram dan kutip derma untuk kerja kerja haramnya.

Ulasan