sama je israel dengan umno

apabila israel menyerang kapal Mavi Marmara dan hari ini israel mengeluarkan bukti bukti yang mengatakan bahawa anak anak kapal mavi menyerang mereka terlebih dahulu. senjata senjata yang kelihatan seperti lastik, parang, batu batu dalam botol dan bahan bahan letupan. dengan lastik je misi kemanusiaan dibalas dengan tembakan mesingan dan bom oleh yahudi. betapa bangang yahudi dengan mengemukakan bukti bukti yang tidak masuk akal ini. apakah dengan lastik yahudi boleh mati, kenapa tiada sekor pun makhluk celaka ini yang mati atau berdarah, kenapa yahudi tak tunjuk ada sekor yahudi yang mati kerana kena lastik. kapal yang membawa muatan ubatan dan makanan berperang dengan kapal yahudi yang lengkap bersenjata hanya menggunakan lastik, parang dan pisau. ni zaman perang bila, zaman lanun boleh le kelentong. zaman pirate of caribbean ke?

pasukan tentera yahudi yang lengkap bersenjata tak mampu melawan kapal yang hanya membawa parang, pisau dan lastik, kalau bawak senjata canggih sikit dah boleh menewaskan yahudi celaka ini. kat malaysia bawak je senapang tembak tupai ke dah boleh tembak yahudi yang bangang tu. bodoh jugak rupanya yahudi ni dalam memberi kenyataan macam umno jugak bodoh. sebab tu makin sehari umno makin bodoh kerana penasihatnya memang bodoh pun. hentikan aje penasihat yang dilantik tu. jimat wang. yahudi yang mengaku bangsa mereka paling baik dan paling bijak didunia pun boleh mengeluarkan kenyataan bangang dan memalukan bangsa laknat ini. natanyahu boleh resign le jawatan buat malu je cara memberikan bukti.

dimalaysia umno pun cuba membuktikan kesalahan parti pembangkang dengan cara yang sama. mengadakan bukti bukti yang tidak ada. nuar berahim paling banyak kena dengan gaya yahudi yang dipraktikkan oleh umno kepadanya. kes liwat dulu pun nuar berahim pun kena tektik yang sama digunakan. tilam dan kesan kesan lain yang sengaja diadakan. sekarang pun bukti tak ada dalam kondo sampai kunci pun tertukar. saiful pun tak ada kesan sodomi pun dikatakan diliwat oleh nuar berahim. jadi bukti bukti yang sengaja direka direka rupanya ajaran yahudi rupanya. nuar berahim sepatutnya dah mahir dengan tektik ini sebab nuar berahim dulu sekali dalam umno atau umno tak sempat nak ajar nuar berahim atau nuar berahim tak sempat belajar tektik yahudi ini kerana ditendang keluar.

Ulasan