pas reform pertubuhan haram

surat pertubuhan haram pasreform kepada tok guru presiden seperti surat yahudi kepada pemerintahan othamaniyah diwaktu lemah pemerintahan khalifah islam yang terakhir. yahudi meminta tanah untuk dijadikan tanah untuk penempatan kaum kaum yahudi yang paling mulia pada anggapan mereka dan dimalaysia gerakan haram pasreform yang ada hanya wakil tiada presiden atau timb.presiden atau naib presiden menulis surat kepada dr samsuri untuk bertemu dengan tghh. nilai surat bersamaan dengan sampah yang dikutip oleh kickdecolla yang sunyi sepi selepas dilanda musibah. keyakinan kickdecolla yang tok guru nik aziz ditangkap sprm nampaknya tak menjadi. duit apco kepada kickdecolla telah habis gamaknya sebab tu diam je tak menulis lagi.

pemimpin gerakan haram hanya menulis nama saja. dimana gamaknya adukatarakguna belajar menulis dalam bahasa melayu sedangkan dia sendiri bukan melayu. siapa yang mengajar adukatarakguna dalam menulis bahasa melayu. tulis dalam bahasa uganda kepada dr samsuri kerana dr samsuri faham apa yang ditulis oleh adukatarakguna. tulangbesi mesti lagi faham kalau tulis dalam bahasa lombok. nampaknya kecerdikan adukatarakguna dah sampai kepenghujungnya. adukatarakguna dah semakin bodoh dan bangang seperti biasa tapi makin menampakkan diri yang semakin bodoh dan bangang. penyokong gerakan haram yang mengutip derma bagi kegunaan peribadi dah makin berkurangan. sampai naik bas nak langgar tok guru haji hadi. dapat pulak mc haram kerana menipu demam. penyakit yang dicari tak kena menipu kalau mendapatkan mc.

kalau tidak berakidahkan pas kenapa nak melanggar pas, tidak berakidahkan haji hadi tapi tidak dinyatakan dengan jelas akidah apa yang dipakai oleh pasreform, akidah yahudi atau nasrani, biasanya yahudi dan nasrani saja yang benci kepada pendita pendita zaman lama. perjuangan pas reform bukan berasaskan parti tetapi melanggar parti yang perjuangkan islam dari semua sudut, siapa kah pendokong pasreform jika pas reform diberi nama bermakna satu perjuangan parti atau pakatan telah diadakan. terlalu bodoh rupanya adukatarakguna kerana menulis surat mengatakan tidak berakidahkan pertubuhan parti, kenapa pasrefrom diberinama, apakah pasreform nama adukatarakguna, atau nama penyokong, apakah nilainya sama saja dengan berahim ali yang boleh menghalalkan apa yang haram. apa jenis manusia yang menjadikan adukatarakguna sebagai wakil tetapi tak mengaku parti, adukatarakguna tak faham ke apa makna parti, lupa adukatarakguna bukan melayu kalau bukan melayu jadi tak faham apa makna parti.

Ulasan

  1. jangan layan pasreform, sejak bila pandai2 nak guna nak pas, poorrah ...berapa ekor dalam pasreform, perlembagaan pun tak ada, jadi ahli pun belum tentu, kalau dah jadi ahli tak bayar yuran pula.

    betul kata mu, pasreform ni pertubuhan haram. boleh jadi dia upahan dan ciptaan APCO UMNO untuk hancurkan pas. pimpinan pas tak perlu layan mereka kalau guna nama pasreform. nak layan mereka boleh tapi atas nama individu, macam orang bukan Islam dan Islam yang individu nak jumpa pimpinan.

    melayan mereka atas nama pasreform bermakna mengiktiraf pertubuhan buta kayu tu.

    BalasPadam

Catat Ulasan