pas akan diboikot blogger????

nampakanya tulangbesi dah melancarkan serangannya kepada pas kerana beranggapan blogger boleh mencorak kemenangan pas di malaysia. kenyataan yang begitu ego dan bodoh sombong. kalau tak ada blogger pakatan rakyat akan berkubur dengan mudah. pas kelantan menang pada kali pertama menawan kelantan pun hasil tulisan blogger. jika pas marah pada blogger apasalahnya, pemimpin pas sayang kepada blogger sebagaimana blogger sayang kepada pas. tak memberikan layanan yang baik kepada blogger bukan kerana pas benci blogger tapi kerana sayanglah pas tak memberi layanan kepada blogger. bangang le tulang besi. dulu kata blogger tulis hentam pas kerana sayang pada pas. tak mahu pas jadi seperti umno sebab itu blogger mendedahkan keburukan pas dan juga menegur keburukan pas walaupun berita palsu didedahkan.



kejahatan tulangbesi telah bermula semual selepas webnya ombakfitnah mulai menurun kerana kurangnya fitnah kepada pas. jika kurang sambutan, sedekah juga kurang dan kurang fitnah kepada pas bermakna poket pun kurang. semua blogger dah bersetuju dengan tulangbesi untuk memboikot pemimpin pas terutama presiden pas yang telah dilanggar oleh adukatarakguna yang mahu mengemukakan 4 soalan. soalan soalan tersebut boleh didapati dalam cerita nujum pak belalang. jika tok guru haji hadi tak dapat menjawabnya maka tok guru akan kehilangan jawatan presiden pas, dan presiden pasreform akan mengambil alih jawatan itu. nujum pak belalang pun dapat 4 soalan juga. heheheh ada 4 persoalan..... soalan pertama, dimanakah letaknya otak adukatarakguna, ditumitnya kah, dilututnya kah atau di mulutnya. soalan kedua.... adukatarakguna tergolong dalam banyak banyak ke, kadang-kadang, sikit sikit atau jaraang jaraaangg. soalan nujum pak belalang. senang je kot untuk dijawab oleh tok guru presiden pas,


mulai hari ini berita berita pas tak akan terdapat dalam blog. pas akan kecundang dalam pru ke 13. ada blogger tak perlu sangat kepada pengundi, sebab blogger boleh bagi kemenangan kepada pas dengan mudah, pkr kalah di hulu selangor sebab keupayaan broadband kurang laju dan tersekat sekat. dap menang disibu sebab kawasan tu broadband disitu pakai hsbb dah sebab tu pengundi semua mengundi dap sebab baca blog. jadi tanpa blog pakatan rakyat terutama pas akan kalah dikelantan, kelantan tak termasuk dalam agenda bloggers kerana blogger sayang kepada tgna. negeri lain kedah mungkin akan kalah kalau kedah tak mesra kepada blogger. dibukit gantang mujur ada blogger yang buat pas menang. diterengganu pas akan tinggal 2 kerusi dan parlimen pun tinggal satu je sebab blogger boikot. kasihan pas terengganu. kalau pas terengganu nak menang kena mesra blogger layanan kepada blogger kenalah first klass tak main klass kambing. kena tatang bagai minyak yg penuh. kalau tak mahaguru blogger marah.

Ulasan