one G tak nak masuk umno ke?

one G ulamak muda yang dikatakan telah disingkir dari dewan ulamak pas kerana banyak sangat sudu dari kuah. apakah one g tak berminat nak masuk umno, dalam umno one g boleh membetulkan apa yang salah dan boleh mengkritik presiden pas siang dan malam tak ada yang lagi yang menyanggahnya. one g boleh membentuk task force 300 ke taskforce ulamak ke dalam umno. mungkin dalam pru yang akan datang one g boleh jadi calon yb parlimen dan adun. kalau kat parlimen ada peluang jadi menteri ganti jamil khir yang makin mengaruk sekarang.

one g boleh lantik fakaq jadi sup setelah jadi yb, alah boleh le fakaq memberikan idea idea bernas dan boleh lawan dr sam yang siang malam fakaq kutuk tak bagi idea idea bernas kepada presiden pas. kalau setakat cakap dalam twitter apa yang hebatnya. sekurangnya gaji fakaq boleh dinaikkan lagi dan bagi elaun sepanjang hayat. dan yang penting bagi elaun untuk perjalanan pergi dan balik untuk ambik gambar kereta nik abduh. mungkin fakaq lebih berwibawa lepas kawen ni. seluruh jiwa raga untuk keluarga dan kena cari makan cara yng halal bukannya cari makan kedarah dengan cara kencing dalam pinggan majikan.

umno dan tarik 40 ulamak muda, dan one g adalah ulamak yang telah disingkirkan oleh dewan pas kerana ia terlebih pas dari pas dan terlebih umno dari umno. oleh kerana one g dari kumpulan task force 13 dan juga golongan pas reform yang diketuai oleh adukatarakguna maka one g layak menganggotai kumpulan kedua ulamak masuk umno. dalam umno bukan setakat nak dapat title ulamak dan dapatkan title dato pun boleh. one g boleh jadi ketua dari kumpulan kedua untuk menyerahkan borang untuk menyertai umno. selama ini pun perangai one g pun macam umno dah terlalu mirip dan semakin menjadi kembar kepada umno. jadi kalau masuk umno pun bukanlah perkara yang mengejutkan.

* kalau one g tak masuk umno, sila nafikan.... kalau salah lepas ni kita jumpa kita tangkap gambar bersama, tak salah kan....

Ulasan