islamic state - pasreform bohong dan khianat

pas reform berlindung dibalik nama islamic state untuk melanggar tok guru haji hadi, blogger bakal penghuni sungai buluh dibantu oleh blogger yang telah berikrar akan berhenti berblog telah bersama sama untuk dalam usaha memberikan gambaran negatif tok guru presiden pas. adukatarakguna cuba mendapatkan jawapan yang tidak beliau tidak puashati mengenai jawapan syed hussin pkr dan menganggap bahawa tok guru presiden pas berbohong. mengapa adukatarakguna tidak mendapatkan jawapan dari syed hussin mengapa adukatarakguna memilih untuk melanggar tok guru presiden pas. kalau hanya diri sendiri dan 2 tiga pengikut tegar mazhab adukatarakguna mengapa perlu kepada melolong dalam blog bagai tersampuk polong.

jika manusia itu menganut ugama apa yang difikirkan betul, tiada lagi manusia yang bermazhabkan islam akan membunuh sesama islam, penganut agama budha tidak memburukkan sami sami, penganut kristian tak memburukkan paderi mereka seperti mana kumpulan haram ini beroperasi. betapa khianatnya pasreform kepada islam. demi meraih populariti mereka sanggup buat apa saja asalkan nafsu jahat mereka dipenuhi. perbuatan khianat pertubuhan haram ini jelas terpancar dengan rakaman vidiyo yang dibuat oleh ahli pas, tiada manusia dimuka bumi ini yang sanggup memusnahkan pemimpin agamanya sendiri. yahudi dan nasrani sendiri tak sanggup membuat jahat kepada pendita -pendita mereka.

sokongan majoriti yang dikatakan diterima oleh blogger ini nampaknya bohong. majoriti ahli pas tidak mempamerkan sokongan dan hanya ketaksuban mereka kepada dalil akal semata tanpa bersandarkan alquran dan alhadith begitu menyerlah. penghinaan adukatarakguna kepada isteri nabi muhammad nampaknya akan diteruskan dalam penceritaan dan penulisan dalam blog. blogger penyokong adukatarakguna menulis yang adukatarakguna tak bersalah kepada sesiapa dalam menulis fitnah kepada isteri nabi. betapa jahatanya sokongan yang diberikan sampai sanggup mengkhianat kepada isteri nabi. walaupun isteri nabi dijanjikan balasan syurga belum mampu membuat jiwa jiwa kacau blogger ini, mereka akan merempuh apa saja halangan dan batasan yang dihukum oleh syarak asalkan mereka berjaya dengan niat khianat mereka kepada islam. orang islam tak akan khianat kepada islam kecuali orang kafir. walaupun mereka tak berakidahkan pas dan berakidahkan tok guru haji hadi, jangan sampai akidah yang ada dijualbeli dengan nafsu yang menggila.

Ulasan