greenboc yang bangang

nampaknya greenboc @ zulkifli mangkuk telah cuba menghidupkan kembali gambaran ug dengan mempamirkan gambar pemimpin pas dan umno. jangan salah sesiapa kata gb jika pas tetap kalah, jgn salahkan blogger yang agung seperti gb. oleh kerana muktamar pas akan berlangsung gb telah memainkan peranan jarum yahudinya. perangai yahudinya kembali mengganas selepas blog kurang sambutan. pemikiran gb dapat dibaca dengan jelas bahawa gb memang suka mencelakakan pas. walaupun dia mengatakan dia sayangkan pas tapi hatinya penuh dengan racun racun yahudi. setiap hari hanya perlu menadah sedekah dan menulis tentang keburukan pemimpin pas. kalau nak jadi pemimpin pas yang baik, pas perlu ikut kata kata gb. dia seorang yang hampir setaraf kepada maksum.

bodohnya gb memperkatakan apa yang sudah lama mati. gb suka menimbulkan fitnah kerana gb adalah penabur fitnah utama kepada pemimpin pas. pemimpin pas tak boleh langsung bergambar dengan pemimpin umno kerana bila bergambar je pemimpin pas nak masuk umno. bangang punya gb. pas ditimpa musibah kerana adanya orang seperti gb yang suka menimbulkan perasaan kurang senang dan mengadu domba dalam pas. tak boleh berjumpa langsung berjabat salam pun tak boleh dengan pemimpin umno. kenapa gb tak marah bila parlimen bersidang dan mengutuk israel dan pemimpin pas dap dan pkr bersama menyokong usul yang dibawa oleh pm. tak boleh sokong sebab pm yang bawak usul. inilah blogger yang dikatakan hebat dalam membuat ramalan kepada kepimpinan pas.

setelah lama gb menyepi sekarang menulis kembali dengan perangai yahudinya. walaupun dah berkali kali diberikan penerangan sikap jahat dan hasad dengki gb boleh dibaca dengan mudah. gb akan melemparkan tuduhan dan fitnah kepada presiden dan timb.presiden pas dengan berlindung dibalik nama tok guru nik aziz. dan gb akan sentiasa akan melakukan kerja kerja yahudinya untuk terus memusnahkan pas. waktu kicker mengfitnah tok guru nik aziz gb berdiam diri seolah olah tak membaca entry mangkuk itu. diam membisu seperti pondan tua yang dah tak laku dilorong lorong. jadi apakah ini dinamakan sayangkan kepada pas. gb hanya berdusta.

Ulasan