blogger luncai

presiden pas memberi gelaran blogger luncai untuk blogger yang suka menulis sesedap dan secukup rasa menfitnah kepada pas, ramai blogger mengamuk kerana gelaran itu. presiden pas dikatakan tidak mesra kepada blogger yang banyak membantu pas dalam pru yg ke12 . semua bangkit menentang dan ada yang menganjurkan boikot kepada pas. ada yang lebih extreme lagi nak reform terus pas. ada ulamak yang terus memberi gambaran salah kepada presiden pas. tulangbesi marah sampai berasap telinga sampai busuknya hati tulangbesi sampai ke malaysia. pelbagai tulisan boleh diikuti dan ada tulisan jelas menghina presiden pas. mengapa marah sangat sampai macam orang gila.

blogger hebat malaysia kata, kalau pemimpin dikritik tak apa sebab lepas ni boleh ambik gambar, kata boleh dikritik, apa salahnya presiden pas kritik sikit baru dah naik darah. inikah dikatakan yang benar tetap benar dan yang salah tetap salah. atau kalau kena kat orang tak apa jangan kena batang hidung sendiri. bagaimana boleh blogger mengamuk dengan gelaran itu, setelah sekian lama memberi gelaran kepada presiden pas yang dikatakan mempromosikan kerajaang perpaduang. sekali aje presiden pas menjawab blogger dah hangat. bagaimana mahu jadi pemimpin jika sekali dikritik dah terasa hangat dan pijar di hati. nampaknya blogger pun pandai ambik hati ingatkan blogger tahan kritikan. dengan idea yang mencabar zaman, nampaknya blogger tak tahan dengan sedikit kritikan. betapa bohong dan jahatnya blogger yang dikatakan hebat.

bila presiden pas menegur nampaknya pemimpin blogger tak tahan kena teguran. "kita juga boleh dikutuk " tapi bila dikutuk dah buat kenyataan akhbar. nampaknya apa yang dikata tak dikotakan. pemimpin blogger nampaknya naik minyak dan turun minyak. jika sebelah dikutuk tak apa, siang malam tulis benda karut marut tak apa sebab kalau tak jawab dikira benar. dan lepas ni kita jumpa ambik gambar. pemimpin blogger juga tak tahan dikritik dan kenyataan boleh dikutuk hanya mainan dibibir. kena kutuk tetap berasap dan menjadi gajah naik minyak. yang sebenarnya pemimpin pas saja yang boleh dikutuk, dihina dan dimaki secukupnya. itulah realiti semasa.

Ulasan

  1. yg hairannya hanya blogger2 yang digelar CELAKA oleh tok guru nik aziz yg "terjun dgn labu2nya" melalak melolong dalam blog akibat gelaran terbaru oleh tok guru hj hadi...kahkahkah

    sape makan nangka dia yg kena getah!

    BalasPadam

Catat Ulasan