4 soalan dari pas reform

macam soalan nujum pak belalang je, kemudian ada satu tambahan kerana pertaruhannya amat besar mengadaikan kerajaan masai. baginda masai terduduk dan pengsan kerana soalan tambahan baginda masai dapat dijawab oleh nujum pak belalang. soalan satu dari adukatarakguna, pkr dan dap menjawab melalui syed hussin dan lim guan eng menafikan yang idea ug tidak diterima oleh pakatan rakyat. dimana sumber jawapan yang digunapakai oleh edyes dan adukatarakguna. biasanya jawapan dari media lidah umno tidak diterima oleh pasreform tetapi nampaknya dalam soalan ini edyesdotcom beria ia untuk membenarkan laporan dari media media lidah umno.

inikah perjuangan pasreform yang dikatakan merentasi zaman. soalan soalan yang tidak mencabar minda langsung. tapi sekurangnya dapat mc boleh le cuti tanpa gangguan dari boss kerana demam. jangan demam H1N1 sudah. bernafas pakai bantuan lak kan. boss tahu ke edyes dapat mc kerana nak langgar tok guru. kalau boss edyes orang umno tak perlu pun mc mesti dia bagi cuti bergaji penuh setahun siap boleh claim elaun perjalanan luar lagi. tak susahkan nak dapat duit. sebelum nak jawap persoalan yang menganggu tidur edyes dan adukatarakguna. tanya dulu satu soalan kepada pasreform yang agung.

betulke tok guru haji hadi keluarkan kenyataan seperti itu. dimana kah kenyataan itu dikeluarkan oleh tghh, jangan sampai menjawab seperti orang bodoh, edyes kan orang yang bijak pandai. ulamak mungkin juga berbohong tapi edyes boleh katakan dia tidak pernah bohong apakah status manusia jahil membolehkan edyes berbohong atau kerana jahil edyes dihalalkan berbohong, aku tak apa aku bohong aku bukan ulamak. jangan sampai membodohkan diri kerana mengikut perancangan bangang adukatarakguna. 3 soalan lagi akan dikemukakan oleh adukatarakguna bila berjumpa dan akan ada 1 soalan tambahan sebelum adukatarakguna pengsan dan berbuih buih seperti baginda masai.

Ulasan