satu G atau G satu

tulisan one g banyak sangat menuju satu arah cuma kali ini tak nampak seperti mana biasa, tulisan one g yang nazak baru ni masih lagi meneruskan usaha usaha bangangnya untuk terus menerus ratib perkara perkara lama. minda sesatnya terus berkecamuk, walaupun setiap hari memberi kuliah kepada pendengarnya yang mana dia menyeru kepada kebaikan tapi diri sendiri tak diseru kepada kebaikan. seruan jahatnya terus berkumandang di blognya. mungkin tok guru / naqib dah bagi arahan agar menulis dengan cara baru, berlapis lapis supaya sukar untuk mengesan apa yang hendak disampaikan. tak datang sekali ke langgar tok guru haji hadi bersama mangkuk nogori sombilan. minda mangkuk mamat ni diagungkan oleh ulamak kepala lutut, tapi setiap hari adukatarakguna maki genetik melayunya tapi ulama kepala lutut senyap je. dah biasa kena maki dengan budak separuh masak.

tokoh yang diminta oleh ulamak kepala lutut adalah beliau sendiri, selama ini pas tak dapat mengesan bakat dan ketokohan ulamak kepala lutut. ulamak yang dipecat dari kalangan ulamak adalah satu ulamak yang amat hebat dalam menulis dan mengajar, ulamak ini lebih hebat dari tok guru haji loh genting di kelantan, kenapa pas tak nampak ketokohan beliau, harun taib yang pernah makan nasik arab bersama beliau tak nampak jugak apa yang ditulis oleh ulamak kepala lutut. inilah pewaris kepada kepintaran ulamak sejagat. menulis sambil minum barbican pun masih tak layak memimpin gerakan pas. akhirnya terpecat. akibat dendam juga maka dia menulis dengan penuh dendam kepada pas. menikam semua ulamak pas dari belakang walaupun masih menyambut setiap kali harun taib datang ke kl.

budak hingusan yang baru reti pakai blackberry akan menulis mengikut dendamnya kepada pas. didepan harun taib boleh saja minum barbican sebab harun taib tak marah minum arak halal. senyum manis kepada ketika menyambut kedatangan harun taib tapi dalam masa yang sama tabur racun kepada gerakan islam terutama pemimpin pas dari terengganu. mengapa pemimpin pas masih berlembut hati lagi dengan ulamak kepala lutut ini. dengan adanya satu G dan satu malaysia adalah senada je. cuma yang ni masih berwatakkan ulamak kepala lutut. dendan satu g tak akan padam selagi ada pas. dia memuji fahdil noor kerana nak membunuh pemimpin pas yang lain. alah tektik biasa dipakai je ni. semua orang tahu dah satu G weh. kalau bangang macam adukatarakguna tak tahu lah

Ulasan