rangkaian pemusnah jemaah pas

nampaknya jentera mangkuk mangkuk ayun blogger setan telah bersekutu walaupun didepan nampak bergaduh sesama sendiri, jentera mereka nampaknya tersusun selepas pengumuman kik mendapat habuan 4 juta. dengan habuan sebanyak itu mereka akan hidup kaya raya atau akan lebih cepat merempat dan papa kedana. Perisikrakyat kononnya mendapat maklumat dari orang yang rapat dengan penubuhan GMC, hehehe nampaknya apa yang ditulis oleh perisikrakyat tak lebih tak kurang sama dengan apa yang ditulis oleh kiker, hebatnya permainan mereka ini, bau busuk dah masuk dalam rongga hidung. bau bau busuk dah hampir merebak dah ke seluruh pelusuk negara. busuk busuk apco tak lah sebusuk bau pekung.

agenda yang sama dimainkan oleh sahabat satu selimut, hebatkan, tak hebat ke, satu blogger pi report sama macc dan satu lagi tuduh pemimpin pas bodoh kerana mendapatkan sumber dari pihak ketiga, dan satu lagi dari jauh ku pohon restu kickdefail, dari lombok ku seru nama mu wahai kik. jangan kau lupa nama aku kat lombok ni kalau nak buat statement kat press, aku ni gila glamour, gila pangkat dan gila segilanya. dan ada juga yang bersatu hati dengan blog ini penyimpan dendam no wahid pada husam, hehehe tak apalah pengembala kambing, masih sakit lagi hati kambing rupanya, sekarang berpeluang tibai husam, jadi tibailah sehebatnya sebelum peluang ditutup susah pulak pengembala kambing.

perisik rakyat dengan hebat mengatakan bahawa dia mendapat maklumat dari tuanpunya asal GMC, betul ke pemilik asal, bukan ke dapat dari musang ke hehehe, maklumat gmc ni boleh diperolehi dari sms dari musang je, kalau bukan musang bagi, bukan mudah nak bagi maklumat dengan telus dan tepatkan. musang yang tahu segalanya tentang gmc nasib baik bukan glc. alah kalau dapat dari musang pun apasalahnya tapi jangan cakap ketua penerangan tu bodoh, ketua penerangan pas susah nak mendapatkan maklumat kerana ketua penerangan bukan kenal sangat musang dalam pas. jadi maklumat yang didapati susah nak dikatakan betul atau tak. hampir 90% pemimpin pas di seluruh negara tak kenal sangat gmc. jadi kalau yang bagi maklumat bukan musang susah nak betul, kecuali yang pernah duk dalam gmc. boleh cerita gmc dari a to z dengan lidah yang fasih.

arena yang dibentangkan oleh kik begitu hebat sekarang sampai semua mengulas kebijaksanaan blog kik yang pakai medium percuma pun dapat membalun pak lah sampai tertungging pak lah dari kerusi pm. kalau pakai blogspot yang percuma bolehlah hantam tok guru haji hadi, siap jual t shirt lagi tu, party IQ rendah iaitu pasreform, jadi siapa yang pakai tu iq dia rendah dan bukan bergenetik melayu. alah pakai blogspot yang free je boleh jatuhkan tok guru haji hadi apa. medium wordpress untuk jatuhkan pak lah dan blogspot untuk jatuhkan tok guru haji hadi, kalau pakai dot.com mesti lagi hebat, semua rahsia parti pas semua dalam tangan je, pakai khabar angin dan boleh tulis, agensi fakap boleh kasi apa saja jenis maklumat yang benar berlaku atau yang akan berlaku. malaysiakini boleh menulis apa saja rahsia dalam kain pas, hatta pemimpin pas yang sedang mesyuarat pun boleh tahu berapa kali masuk jamban, berapa kali menguak, berapa kali minum air bukan barbican.

semua rangkaian jentera pemusnah pas sedang berusaha bermati matian untuk memusnahkan pas dan pemimpinnya. siang malam akan menyiarkan keburukan pemimpin pas dan juga apa saja yang dilakukan oleh penyokong atau ahli pas. satu pihak bersekutu sedang melancarkan serangan kepada pas kelantan yang menjadi nadi kepada pas pusat, disini pas menumpukan semua usaha kearah negeri berkebajikan, pas mahu kelantan menjadi model terbaik dan model ini akan diangkat masuk ke dalam perjalanan menuju putrajaya, jadi rangkaian ini perlu memusnahkan pertalian yang ada, samada talian hayat, unit komunikasi dan juga hala tuju pas, tunjang pas perlu dimalukan semalu malunya supaya rakyat tidak lagi mempercayai pas. jika ini dapat mendamagekan imej pas, maka senang kerja kerja mereka.

oleh itu kik menjadi panglima dibarisan depan kerana kik adalah orang yang dikatakan masak dalam pentadbiran pas kelantan. tapi tanpa disedari kik juga tertipu dengan permainan pas kelantan, banyak yang disorokan dari pengetahuan kik, kik yang merasakan dia dah tahu semunya, maka dia pun menyerang dan membawa banyak dokumen yang boleh mengaitkan siapa saja yang boleh dikaitkan, kalau tak dapat tunjang pun dapat akar rambut pun dah ok. tapi nampaknya hanya daun daun saja kik dapat capai yang lain masih terus menggapai langit, terus menghijau dan semakin menghijau dengan adanya kik menyerang pemimpin pas, pas kelantan kembali ke posisi asal bersatu padu seperti sebelumnya. islam akan menang. takbirrrrr

Ulasan

  1. husam punya puak2 la tu
    pe la bodohnya husam bersekongkol nagn mangkuk2 tu
    dia bole g jauh kalau ada sifat sabar dan zuhud dalam politik dia
    tapi dia gelojoh nak tiru macam anwar la kononnya
    tak pasal2 peluang dia habis dah

    perisik rakyat aka poji the celaka boy?
    tak payah cakap la
    sampai masa kena tangkap la tu isap ganja agaknya

    BalasPadam

Catat Ulasan