kicey makin merapu

oleh kerana kik telah memberikan keterangan kepada macc maka kik terpaksa melakonkan lagi skrip skrip bangangnya, rupanya gmc ni besar gunanya sampai pas pusat guna tu, kik mendakwa beliau memberitahu parti pas bagaimana nak menjawab manifesto barisan nasional, lu orang tuduh kik tak hebat, sampai ke pas pusat kik memberi taklimat kepada pas bagaimana nak menjawab manifesto barisan nasional, kalah bahagian penyelidikan pas yang dah beroperasi hampir 20 tahun, gmc yang ditubuhkan tak sampai 3 tahun dah boleh bagi tazkirah dalam menjawab manifesto barisan nasional, sebab tulah pakai duit sampai 4 juta tu. rupanya cara cara menjawab kik yang aku gunakan semasa pru 2008 di terengganu sebab tu pas masih kalah lagi di terengganu, tak sesuai jawapan kik di terengganu sesuai di kelantan aje rupanya.

dengan cara kik menjawab manifesto barisan nasional lah khalid samad menang dishah alam, mat sabu kalah di kuala terengganu, hatta menang di kuala krai, nasharudin menang dibachok, mahfuz pun menang, dikelantan pas memang besar kerana pas kelantan guna gmc kalau aku tahu begitu hebat gmc dah lama dah aku suruh wahid jemput gmc ni, kalau kalah jugak kita pakai apco lah pulak untuk membentuk imej dan perang saraf pas kepada umno. apco mahal lah 77 juta tu, tak apa kita pakai duit ehsan, ehsan mana ada lagi dah kapok dihentam deris joseph. ada minyak kat blog L dan M pun mantan paklah bagi percuma je. hebatkan paklah dalam mimpi je serah negara. tapi kik masih lagi perlukan 4 juta untuk huduhkan imej paklah yang sudah huduh.

hari ini kik suruh stopa ali bisik bisik kat telinga bendahari pas supaya boleh tahu pas pusat bayar kepada gmc. sumber mana pas pusat bayar gmc, pas panggil seminar media dan termasuklah gmc dipanggil, 2007 gmc baru beroperasi mestilah panggil kan namanya media, bangang le kik ni, bukan kerana stopa ali kenal gmc tapi atas nama media, dia panggil juga penulis blog, panggil media massa yang lain bukan gmc sahaja. kenapa lah kik jadi gila meraban macam tu, nak buat tuduhan pun carilah idea lain, pi belajar dengan adukatarakguna dulu dalam membuat lawak bodoh.

macc sudah bagi amaran kat kik jangan bagi kenyataan terbuka silap gaya kik pula terpaksa membyar 100 ribu dan merengkok dalam penjara selama 2 tahun. silap gaya bunga buah silat pulut kik yang akan terhumban dalam penjara dan terpaksa membayar 100 ribu. jangan terjun dulu kik nanti mati dalam penjara kan susah. gmc pun boleh saman kik kerana penyalahgunaan kuasa dan salah urus tadbir syarikat menyebabkan gmc bangkrap. pemilik gmc boleh mendakwa kik kerana pecah amanah kerana tidak mampu keuntungan kepada gmc. banyak berlaku kebocoran perbelanjaan.

kik mengaku dia islam dan terpaksa menjawab kerana menipu tidak baik dalam islam, apa yang dirasakan tidak betul kik akan menjawab, kik pun masih bangang lagi, kenapa mempersoalkan dari mana datangnya duit itu selepas menggunakannya, kalau banyak lagi belum guna mesti kik tak tanya lagi daripada mana sumber wang itu. kalau kik orang yang mengaku islam mesti sebelum bekerja dengan gmc pun kik dah tanya dari mana sumber wang yang digunakan oleh gmc, dari tokey judi ke, sindiket jual dadah ke sindiket mengubal wang haram ke, dah habis semua kik pakai tiba tiba kik baru tanya, dari mana sumber wang ini, tak ke bangang namanya. alah kik pun bukan cerdik sgt pun, jawap manifesto barisan nasional pun trg masih kalah lagi.

Ulasan