hanturaya dah mengamuk

oleh kerana dendam kepada kerajaan kelantan terutamanya tok guru nik aziz yang memecat beliau, hari ini fasa pertama serangan kepada orang kanan tok guru nik aziz husam bermula, walaupun masih memanggil boss tapi nada sindiran dah bermula. hanturaya yang telah mendapat tuan baru telah menyalak nyaring kepada tuan lama. nampaknya hanturaya ini menghantar tuan lama ke sprm sebab dendamnya. oleh kerana ditendang keluar dari pmbk kerja kerja jahat bermula. nampaknya hanturaya tak faham apa yang dikatakan tuan lamanya. membawa masuk hantu raya untuk melakukan kerja kerja perang saraf telah menjadi kerja kerja memusnahkan pas dari dalam. hanturaya yang dikatakan telah berubah menjadi baik rupanya hanya pandai menyamar diri menjadi siak dan bilal. bukannya ustaz yang memberikan ilmu kebahagian dunia dan akhirat tapi lebih baik dari menjadi ulamak kepala lutut.

entiti global media channel yang ditubuhkan berasingan daripada entiti pas, tapi kik masih mahu mengaitkan gmc dengan pas, dan yang paling utama cuba mengaitkan husam dengan kegiatan gilanya kepada umno. kerja kerja perang saraf adalah perkara utama dalam parti politik, walaupun perang saraf tu melibatkan kerja kerja bangang tapi ia tetap perlu kerana dengan perang saraf dapat melemahkan musuh. stalin di itali juga pernah melakukan perang saraf, walaupun dimana dunia ini perang saraf adalah penting melemahkan musuh. umno dan barisan nasional juga banyak menghabiskan duit untuk perang saraf ini. kik bercakap macam kerja kerja yang dilakukan sekarang tak melibatkan perang saraf umno kepada pembangkang.

tawaran kerja dari tv3 suku kepada kik membuktikan segalanya. kik memang dilahirkan untuk melakukan kerja kerja kotor, semua boleh menggunakan kik asalkan ada bayaran untuknya. kik kalau di amerika dikenali "kontraktor" melakukan kerja kerja kotor yang mana kerajaan tidak mahu namanya terjejas dengan kerja kerja ini. dan "kontraktor" akan melakukan kerja kerja kotor kerajaan tanpa melibatkan nama kerajaan. makin kotor kerjanya makin mahal bayaran akan diterima. sumber mana bayaran yang diterima pun tidak akan diambil kira oleh "kontraktor" yang penting duit masuk ke poket. dan itu pun niat awal kik menceburi bidang ini.

oleh kerana kik dah mempunyai tuan baru menurut kata sahabat satu selimut tulangbesi, ini bermakna kik akan menghentam dan melakukan kerja kerja yang sama terhadap tuan lamanya. walaupun cabaran dari pas kelantan telah disambut kik ini belum memberikan apa apa makna kerana tujuan utama kik adalah nak mendamagekan imej tok guru nik aziz dan seluruh kepimpinan pas kelantan. kerja kerja kotor kik sekarang adalah memberikan imej yang buruk kalau tak sampai ke tok guru nik aziz pun sampai ke husam dah boleh dikira berjaya. dan serangan yang dibuat dengan mengaitkan husam dengan beberapa tulisannya yang menyerang dan membalun beberapa pemimpin pas. selepas ini akan banyak lagi kik akan mengaitkan tindakan dia dengan husam. tunggu dan lihat dan akan ada pertolongan dari rakan satu selimut menyerang husam dan tok guru nik aziz

Ulasan

  1. pada aku
    husam dan geng bloger monkey united
    tengah mendapat balasan atas kerja2 jahat diaorang melaga2kan pemimpin pas
    mungkin bukan husam suruh
    tapi dia seola merestui n dia juga idol bloger monkey tu

    so bermula dengan aduke
    pastu 1g
    pastu zainulfakap
    pastu tl;g besi

    satu2 tengah dimalukan dek perbuatan sndiri

    ini balasan Allah

    BalasPadam

Catat Ulasan