bangangnya adukatarakguna

pada 15 mei 2010 adukatarakguna telah mengumumkan tarikh celakanya untuk melanggar tok guru haji hadi, dari maklumat yang dia dapat tok guru haji hadi akan memberi kuliah pada pagi jumaat 28 mei 2010. darimana adukatarakguna dapat maklumat, dari jemaah bangang rusila atau dari apco atau dari mimpi mimpi ngeri sebelum berhijrah masuk ke sungai buluh. mahu tak mahu adukatarakguna terpaksa mereka satu peristiwa hanya untuk mengelakkan dirinya masuk dalam. dan bukti ini perlu dipersembahkan kepada umum dan menjadi bukti kukuh yang dia adalah barua umno. yang menjadi persoalannya dari mana maklumat adukatarakguna dapat? apakah jemaah rusila bagitahu beliau, biasanya adukatarakguna tak akan memakai apa apa maklumat dari jemaah rusila kerana telah beliau buktikan adalah jemaah melayu bangang.

apakah budak minang yang bangang ini dapat maklumat dari sb sb yang berkeliaran di masjid rusila, yang pakai kopiah putih lebih dari songkokputih lagi. maklumat yang dikatakan oleh adukatarakguna dapat sebulan yang lalu ternyata palsu kerana ianya hanya merekacipta alasan kononnya tok guru haji hadi lari darinya. adukatarakguna sudah mengetahui bahawa tok guru haji hadi tak ada pada 28 mei 2010 kerana dalam artikel lamanya dia dah katakan bahawa kalau tak ada dirusila dia akan melanggar tok guru haji hadi di lubuk baru dia, dia kelantan, kirim salam jelah adukatarakguna, hang bukan ahli pas dan tidak akan dibenarkan masuk walaupun hang katakan kelantan lubuk baru lu.

adukatarakguna hanya mencari popular untuk melanggar tok guru haji hadi. dan semperna menyambut wesak day maka adukatarakguna akan joget keling di masjid rusila sambil membawa kavadi. pastikan semua penyokong pas hadir untuk melihat adukarakguna berjoget membawa kavadi. jangan ada yang menghalang biarkan dia berjoget membawa kavadi sampai letih. sebelum solat jumaat suruhlah dia berhenti sekejap kerana hormat khatib baca khutbah, tak pun suruh je adukatarakguna berkhutbah, dia kan pasang niat kerana allah taala. selepas solat jumaat, adukatarakguna boleh teruskan joget kavadinya. terengganukini boleh membuat siaran langsung tentang kedatangan adukatarakguna bersama sama gerombolannya. kita boleh kenal mana satu xenan, alibangang, ulamak kepala lutut mesti datang,

adukatarakguna datanglah ke masjid rusila kami menanti kehadiran anda. jangan bimbang jemaah bangang rusila tak akan mengusik anda sebagaimana jemaah ini membiarkan sb sb berkeliaran dalam masjid rusila. jangan jadi bapuk tua adukatarakguna. datang dan terus memberikan ceramah anda, kami ikut anda jika hujah anda betul tapi kalau hujah anda macam kafir quraish baik anda hentikan aje hasrat jahanam tu. kami jemaah rusila dah pasang niat nak jatuhkan adukatarakguna kerana allah taala. bukan jatuhkan anda dengan kekerasan tapi dengan hujah bukan hujah berpandukan akal yahudi, lagipun jemaah rusila dah lama nak berhadapan dengan anda yang amat fasih berhujah sampai masuk lokap polis. sambil tu boleh kutip duit sedekah untuk datang ke rusila.

Ulasan