badut nogori di rusila

hari ini 27 mei 2010, esok di masjid rusila kita boleh lihat badut dari nogori akan datang buka meja dan jual ubat macam cerita p ramlee. badut dari nogori ni boleh bercakap loghat kelate dan nogori, inilah lulusan universiti yang tak terdapat dalam dunia. semua orang terengganu yang nak tengok badut yang semakin lawak boleh datang ke masjid rusila. jangan kacau badut nogori semasa dia buat lawak nanti tak pasal pasal dia tuduh stopa ali bagi tahu polis negeri kerana stopa ali gila sangat nak jadi menteri. esok diharapkan terengganukini dapat buat rakaman badut ini. semua penyokong pas atau ahli pas dikehendaki hadir esok kerana kalau mahu mendengar syarahan ilmuan yang tinggi darjatnya dah hampir setaraf dengan pakar pakar ilmuan dari dunia luar. inilah genetik terhebat dalam alam maya waktu ini.

kalau sambil berceramah esok kalau ditepi kaki ada baldi untuk sumbangan derma jangan dibagi derma kerana dia tak layak menerima sedekah dari pendengar kuliah subuh dirusila kerana jemaah rusila telah dicop bangang. kalau ada sessi penjualan T shirt pun jangan dibeli kerana duit itu tak harus disedekah kepada kumpulan ini. mereka boleh buat kerja lain selain jual t shirt, badut badut ini pernah mengutuk orang pas kerana kutip derma, jadi kalau ada yang nak derma derma saja ke tabung dalam masjid rusila bukannya tabung badut nogori ini. diharap jemaah rusila dapat memberikan sedikit ruang dan waktu untuk badut nogori ini mengeluarkan pendapat. kalau badut ni dahaga bagi aje air kolah masjid rusila.

kami penyokong tok guru dan pendokong pas boleh menerima sesiapa saja yang datang untuk berwacana ke atau berpencak silat minda ke dengan tok guru, tok guru bukan bacul seperti adukatarakguna. datang tanpa adab, ooo lupa badut mana ada adab, mazhab adukatarakguna sedang dikembangkan. kalau mak ayah mazhab shafie kenapa lak dia nak ikut mazhab shafie, adukatarakguna boleh jadi mazhab baru selain mazhab yang empat. selamba bangang je dia kutuk isteri nabi. esok mungkin satu atau dua bas pengikut mazhab adukatarakguna akan datang langgar rusila. datang atau bacul. selepas kuliah jumaat esok akan bersambung kuliah badut pula. jangan sesiapa kacau badut ini, biarkan dia berceramah dah lama sangat dia nak berceramah kepada jemaah rusila yang dianggapnya bangang.

pengikut adukatarakguna kata dia sayang pas sebab itu dia kena langgar tok guru haji hadi, sayang apa ke pasnya ahli pun tidak, bengong ke apa mangkuk ni. jadi ahli pas pun tidak boleh ke mengaku sayang kat pas, aku sayang pas tapi aku bukan ahli, kalau ahli sayangnya pada pas akan berlainan wataknya, bukannya lepas laku lepas cakap macam yahudi tiada batas batas iman dan kufur, esok mungkin kita boleh lihat ulamak kepala lutut yang makin hebat mengutuk dpp pas, hebat gila ulamak kepala lutut ini selepas berdiskusi dengan nakhaie, cakap pun macam nakhaie. hebatkan ulamak kepala lutut. xenan mungkin juga hadir bawak sekali cendawan kot bagi dia promosi dulu kat rusila. penarikbeca datang juga kot, cuma mungkin dewa khalid kot tak datang, sebab nak lawan ezam nanti. khalid senyap je lepas didedahkan bersama juga wakil pas menemui umno. kenapa diam lak macam tak biasa lak dengan umno.

Ulasan