album mental

kembali semula ke semenanjung, kemenangan dap semalam banyak memberikan semangat baru kepada aku untuk terus berjuang. semangat berjuang ada pasang surut rupanya, kenapa semangat melawan tidak terus meruap dan terus mendidih setiap masa, apakah kerana banyak sangat gangguan kepada mental dan fizikal menyebabkan kita menjadi lemah dan menjadi pengecut. adukatarakguna akan melanggar tok guru haji hadi pada 28 mei 2010 semperna hari wesak. mangkuk genetik bukan melayu sedang mengwar warkan projek dia dengan mengutip sedekah. ramai lagi lah akan ditipu oleh genetik bukan melayu ini. dulu nak langgar lepas tu wacana minda banyak sangat kecelaruan minda genetik bukan melayu ini.

allah tak pernah sebut bahawa genetik melayu adalah genetik paling lemah, hapuskan bidaah yang direka oleh otak yahudi ini. pegangan yahudi yang dianuti oleh adukatarakguna ini begitu bahaya kepada agama islam kerana tiada bangsa yang di lahirkan ke bumi adalah genetik bodoh dan bangang seperti mana adukatarakguna meracun pemikiran. dalam islam darah hanya satu saja dari keturunan adam kecuali genetik adukatarakguna mungkin genetik lain yang tersesat dialam maya manusia. baka adukatarakguna adalah baka yang terjadi bukan dari bani adam kerana kalau bani adam genetiknya mesti sama tiada yang cerdik atau lemah. sebelum projek langgar tok guru berlangsung genetik adukatarakguna ini perlu dihapuskan bidaahnya. fahaman ini sesat lebih sesat dari fahaman ayah pin, mungkin sedikit masa lagi adukatarakguna akan mengaku dia nabi pula. oleh kerana genetik adukatarakguna tak sama dnanya dengan manusia, manusia perlu berhati hati dengan makhluk ini.

sistem islam lebih lengkap dan syumul dari demokrasi, semakin lama makin bangang fahaman adukatarakguna ini, sistem islam lebih baik dari demokrasi yang berada dalam kepala otak bukan melayunya. perjalanan islam selalunya menjadi susah kerana adanya orang seperti adukatarakguna kerana ia akan menganggu gugat islam itu sendiri, fahaman tentang islam terlalu cetek dan akhirnya dia akan membentuk fahaman sesat dia sendiri selepas merasakan islam tidak lagi adil sepertimana yang ada dalam kepala otak bangangnya. fahaman sesat yang merasakan diri nya mengatasi orang lain akan menyebabkan dia mengeluarkan tulisan tulisan mengagungkan diri sendiri. akhirnya adukatarakguna akan menjadi seperti rasul melayu, ayah pin, hussin kaabah dan pelbagai ajaran sesat dimalaysia.

oleh kerana ajaran sesat ini tidak dibendung dengan segera akan menyebabkan ada pengikut pengikut yang begitu taksub kepada tulisan adukatarakguna, dan akhirnya akan memberi sedekah kepada ketua, dan akhirnya akan membentuk satu koloni yang merasakan dirinya saja yang benar. dan tidak mustahil ajaran sesat adukatarakguna ini akan menjadi berkembang biak. dan mendapat juga bantuan dari penulis blog yang bersetuju dengan ajaran sesat adukatarakguna ini. penyumbang akan menjadikan gerakan sesat ini berkembang dengan baik. dan tak mustahil pengikutnya akan menjadi lebih mudah menerima ajaran sesat daripada ajaran islam. hanya bergurukan buku menjadi gurunya syaitan bisu. tiada guru yang mengajar beralaskan buku tapi hanya minda membentuk.
nota penulis : tulisan ini bukan kerana takut adukatarakguna melanggar tok guru, kerana adukatarakguna berimankan minda sesat. cuma bimbangkan tulisan sesatnya menyesatkan lagi ramai pembaca blognya. adukatarakguna merasakan dirinya amat hebat dan lupa ada yang lebih hebat. inilah susahnya menjadi pengikut islam kerana ada saja pengikutnya meniru perangai syaitan.

Ulasan