28 mei 2010

marhaban marhaban, selamat datang, welcome to terengganu untuk cikgu cikgu PASTI. pada 28 mei 2010 akan berlangsung itjimak guru pasti dirusila. semoga allah merahmati cikgu cikgu pasti yang banyak menyumbang tenaga mengajar umat islam muda tanpa mendapat balasan gaji yang tinggi dan sepadan dengan tenaga yang dicurahkan dalam mendidik anak bangsa islam. cikgu PASTI tak pandai nak design t shirt nak kutip derma nak datang langgar rusila. tak pandai menulis blog untuk mengutip sedekah. cikgu pasti tak bawak DSLR untuk ambik gambar masa itjimak. cikgu pasti datang dengan adab dan tertib dan hormat kepada tuan rumah. cikgu pasti tak bawak anggota untuk menreformkan urusan sekolah pasti. cikgu pasti datang untuk bertukar fikiran untuk memajukan lagi institusi pasti dalam mendidik anak anak orang islam.

cikgu pasti kebanyakan genetik melayu dan genetik ini tak pandai nak melanggar ni. genetik bukan melayu aje yang pandai melanggar. dan kerana allah genetik yang akan datang melanggar adalah genetik bukan melayu jadi kena layan cara bukan melayu. lagipun genetik bukan melayu bukan cerdik sangat pun, bangang no satu. satu kapal akan datang ke masjid rusila. apakah songkokputih pun akan melayan genetik genetik ini tak dapatlah dikesan. bagi aku tak payah layan tak apa. misi mangkuk mangkuk ini bukan nak datang mencari kebenaran pun datang hanya untuk glamour diri sendiri sebelum berpindah masuk ke sungai buloh.

ini saja cara untuk memujuk umno supaya menarik balik kes kes terhadapnya, kalau umno layanlah, kalau tak layan masuk dalam lagi baik. lagipun duk kat luar bukan ada kerja sangat pun, kerja kerja yang banyak adalah menjahanamkan pas aje. genetik ini perlu disanggah kerana mengamalkan fahaman sesat. fahaman sesat berdasarkan andaian genetik melayu bodoh. malang sungguh mak mertua dan pak mertua orang kelantan bermenantukan budak separuh masak dari negeri yang bercanggah adab dengan ugama islam. stopa ali dan bakar chik nak call polis supaya tangkap mamat ini, sepatutnya stopa ali dan bakar chik saman je mangkuk ni menyebarkan fitnah kepadanya. hebat ke sangat sampai perlu panggil polis nak tangkap mangkuk ini.

nasihat editor. datang 28 ni jalan elok elok jangan berlaku perkara yang tak diingini, bawak kereta pinjam slow slow, nak selamat datang dengan keta mewah budak yang nazak baru ni tapi nazak pun sampai laani tak reti reti lagi, pengantin baru join sekali tak? naqib barbican datang sekali ke, alibangang tak datang ke? sebelum naik kenderaan tu ulamak kepala lutut baca le doa doa untuk mengelakkan trajedi, semoga sampai dengan selamat ke rusila. jangan tak datang pulak. kalau tak datang jadi bacul pulak

Ulasan