pakatan rakyat kalah di hulu selangor

salam terengganu, untuk petugas petugas dari terengganu, tahniah anda sudah menjalankan tanggungjawab anda, jom balik terengganu, kita sembelih lembu pula, lepas puas sembelih barisan nasional disana. kita tak rugi apa apa pun, barisan nasional rugi beratus juta ringgit malaysia. kontraktor dah mula mencongak sebanyak mana kerugian yang telah dihabiskan sepanjang 8 hari berkempen, para petugas barisan nasional senyum dalam tangis, duit bayaran kerja belum lagi langsai, yang mana membuat kerja catering akan bersiap sedia menghadapi samada mendapat bayaran atau tidak, rumah sewa yang disewa oleh umno akan menghadapi masalah pembayaran elektrik dan air banyak. semua itu akan berlaku esok hari, barisan nasional mula berasa pening dan mual kerana menghabiskan banyak wang dan terpaksa mewujudkan projek baru untuk memberikan kontraktor duit bayaran.



ulamak kepala lutut bukan main hebat lagi menuduh genetik melayu felda sukar berubah, wan ji ni bangsa apa, dayak, sakai, jakun atau batak, siang malam duk wirid genetik melayu macam adukatarakguna yang berlagak seperti ulamak, yang songkokputih pula duk layan budak separuh masak, kalau ada ayah wan muda pasti dah lama dah adukatarakguna ni kena sikuh. betapa baghalnya ulamak kepala lutut menabur fitnah, datang ke felda berlagak dengan kereta mewah, pergi ke ceramah umno, nampak sangat berminat dengan umno selepas bersama nakahaie. ulamak kepala lutut begitu hebat dengan penampilan istimewa bersama alibangang, datang ke hulu selangor dengan langkah ego kononnya banyak ilmu, kononnya ilmu dia hebat tak seperti ulamak lain, ulamak kepala lutut datang ke felda macam gangster masuk kampung, cara ulamak kepala lutut masuk felda macam budak mat pit baru sudah perkena barang. inilah ulamak kepala lutut. cuma aku heran mana pergi budak yang kurang ajar dah masuk malaysiakini ke, berjaga jaga dengan malaysiakini, apco dah meresap masuk. dan akan lebih berwibawa selepas kemasukan pakaq.


aku cukup benci dah menyampah bila cakap hal genetik, kenapa genetik ulamak kepala lutut dengan adukatarakguna ni dari tabung uji ke, pilih genetik terpilih genetik dari suku kaum lain, sebab tu duk kutuk genetik melayu siang malam, napa kau orang tak tulis bangsa lu bangsa baru bangsa genetik kepala lutut, biasanya yang suka kutuk genetik orang lain adalah bangsa YAHUDI, rupanya ulamak kepala lutut dengan adukatarakguna ni bangsa YAHUDI, YAHUDI MALAYSIA, siang malam duk kutuk yahudi rupanya sendiri berbangsa yahudi.

Ulasan

  1. kita marah bila orang felda tak undi
    tapi apa kita dah buat untuk tembus kawasan felda
    dah tau felda undinya besar
    dijaga ketat pasukan uited monkey zionis
    so kenapa kita pn tak tubuh pasukan khas untuk tembus kawasan felda

    sekali lagi aku cadangkan agar suhaimi said dan mazlan aliman diberi tugas khas ketuai unit felda pakatan rakyat

    BalasPadam
  2. wow ulama kepala tahik naik kerta mewah gok?! yg puak2 dia duk kutuk PAS12, ingatkan gi naik basikal gajoh je.. laaa.. nampak berlagak sangat tu bakpe doh hambat je masa dia masuk felda..

    budak yg kurg ajor tu sapa nok ambik dia kerja bang.. maybe leni duk cari kerja dgn utusan online lok kot.. dok pun kerja dgn malaysiawaves... hahaha duit derma kan banyok boleh ah dia bayar gaji..

    to pertugas2 pas, ketahuilah, Allah pilih kita duk dlm perjuangan tu adalah satu kemenangan dok bagi kita.. Allah tak kan tanya kita menang ke kalah, yg kita akan ditanya sumbangan kita pada perjuangan.. cuma kita kena selalu berdoa untuk kemenangan sebagaimana nabi berdoa utk kemenangan takkala hendak berdepan dgn peperangan.

    Untuk yg kutuk2 melayu mungkin mereka itu campuran serani.. bukan melayu.. tak pe ah org melayu felda tak undi PR pun, mungkin kita perlu satu perubahan bagi berdakwah pada mereka, mereka yg tak kan faham bahawa politik tu juga Islam, so cadangan kita PAS perlu nenghantar pendakwah2 kita kedalam masyarakat yg tidak mengenali kita sebagai badan dakwah untuk mengajar tentang Islam yg menyeluruh, bila semua masyarakat faham maka bonus bagi kita bila setiakali ada pilihanraya.. terutama kawasan2 melayu yg sukar kita tembusi..

    to FZT, we salute u..

    BalasPadam

Catat Ulasan