jiwa kacau seorang ulamak kepala lutut

mengangkat kisah hassan al banna mendengar rintihan orang bawah, kalau meneliti kisah yang diangkat ini adalah tujuan menyindir pemimpin pas di malaysia. nampaknya agenda ulamak kepala lutut makin memborak selepas berforum dengan nakhaie, semakin hari semakin galak menulis perkara perkara yang terang terang menyindir kepimpinan pas. seolah olah tghh adalah orang yang tidak mendengar cakap orang bawahan. ulamak terkenal seperti hassan al banna pun mendengar rintihan orang bawah.

inilah sikap ulamak kepala lutut yang berfikir melalui tapak kaki dan melontarkan idea bagi memusnahkan kepercayaan masyarakat atau rakyat kepada pemimpin pas. ulamak kepala lutut ini menulis kembali selepas dikutuk kerana gagal mempertahankan tok guru nik aziz. tiap satu ayat kalimah yang digunakan oleh ulamak kepala lutut dalam mempertahankan fitnah yang dilontarkan oleh member sekandang. dilaman web penuh dengan gambar tok guru nik aziz, tapi masih menabur fitnah kepada pemimpin pas, selepas mahagaru tulangbesi gagal dalam berhadapan dengan pendokong pas, ulamak kepala lutut mengambil alih peranan yang dimainkan oleh tulangbesi. dua artikel yang disiarkan jelas menyindir pemimpin pas.

inilah blogger yang berjaya menyembunyikan sikapnya dengan tulisan tulisan bercorak keislaman, menulis fakta fitnah dengan ayat ayat alquran. sewaktu kickdecolla melontarkan fitnah ulamak kepala lutut ketawa melihat tok guru keseorangan dalam melawan arus fitnah. siang malan menulis menyanjung keperibadian ulamak tok guru nik aziz. tapi dalam masa yang sama memberi peluru kepada member sekandang melemparkan fitnah terkutuk kepada tok guru nik aziz. sikap ulamak kepala lutut semakin jelas dalam menentang kepimpinan pas selepas bergaul mesra dengan adukatarakguna dan alibangang. hentaman dan kutukan kepada ulamak pas semakin berbisa dan semakin banyak setiap hari.

Ulasan