hulu selangor satu analisa

pas terengganu telah diberikan satu tugasan yang amat berat iaitu menjaga felda dihulu selangor, kalau boleh semua tak mahu kawasan yang biru kehitam hitaman. tapi keputusan mesyuarat majlis pakatan rakyat telah bersetuju menyerahkan kawasan melayu kepada geng terengganu, "pakatan rakyat tahu kalau pakatan rakyat kalah di hulu selangor geng terengganu senang sikit disembelih di pusat" semua setuju pas terengganu jaga kawasan felda, jadi bila hari ini pakatan rakyat kalah, belum kering peluh pun dah ada yang menuduh pemuda pas memburukkan dan sabotaj zaid berahim"yang paling suka pas terengganu jaga felda adalah taskforce13, bukan ke bijak rancangan ini" dah tahu terengganu pun pas terengganu tak pandai jaga kenapa tak bagi aje kat ulamak kepala lutut jaga felda, kita tengok ilmu apa yang boleh ulamak kepala lutut buat kat felda. datang dengan gaya samseng pun ada hati nak kutuk pemuda dan ketua penerangan pas. ( ini analisis aku aje)

bukan pemuda pas yang khianat kepada pkr dihulu selangor, yang patut dipersalahkan adalah orang yang berwatak pas tapi berhati yahudi, datang ke bilik gerakan pas, cakap pkr macam ni macam tu, datang ke bilik gerakan pkr, cakap macam ini macam itu. datang bukan untuk bertugas dan berkempen tapi datang hanya untuk mencari dimana ada kelemahan pas yang boleh digunakan untuk mengutuk dan mencaci pemimpin, siang datang sekejap, malam dtg sekejap, balik tidur ditilam nan empuk, esok datang dengan mata merah seolah olah tak tidur semalam, seolah bersama sama bertugas, hebatkan lakonan ini, tahun depan boleh menang anugerah pelakon serba boleh seperti M rajoli, nak jadi ulamak boleh, nak jadi orang jahat pun boleh, ketawa besar nampak bukan setakat lidah, anak tekak yang paling dalam pun nampak. nak jadi imam surau pun boleh. nak jadi tok siak pun boleh, nak jadi gigolo pun layak.

layakkah kita mencaci orang orang yang bertungkus lumus siang malam tak tidur berkempen, tapi yang datang pi cari ceramah umno, kalau datang nk dengar ceramah umno baik masuk umno, lagipun ciri keumnoan dah ada, tak payah nak tunjuk semua dah nampak dengan terang jelas dan nyata. sepatutnya baru ini dah umum kemasukan ulamak kedalam umno baru dapat habuan bersama serigala serigala. apa yang ditunggu lagi entahlah. tok guru nik aziz datang disambut dan awal awal lagi dah sampai airport, orang lain ni mana boleh sambut tok guru tangan tak sama, ilmu rendah mana boleh sambut tok guru, sibuk ambik gambar dengan tok guru, hebatkan. kami bersama tok guru, tok guru kena kick dengan kickdecolla senyap sepi. inikah yang dinamakan perjuang pas, boleh jalanannnnnn. pi mampus sama taskforce13,

Ulasan

  1. org lain tungkus lumus mandi peluh rayu undi
    wan jing ngan zainukfakap seda2 dok kat bilik media fikir strategi nak cari pasal ngan pas

    bodo sngat2 la budak2 ni

    kalau rasa hebat sgt g la turun ngan khalid samad kempen kat felda sana
    tapi geng2 elit macam diaorang ni mana nak buat kerja2 bawahan ni

    kononnya sibuk dnga kerja2 strategi
    kalau takde kerja pon buat2 sibuk mngadap laptop

    g mampus la ngan geng blogger monkey united tu

    BalasPadam

Catat Ulasan