diari hulu selangor

dari hari penamaan calon 17 april 2010 hinggalah sekarang aku masih disini, esok aku akan pulang tanpa membawa nama dan pangkat ataupun kuasa. aku bukan pejuang yang mahukan nama, mahukan ucapan terima kasih, aku tak mahu semua itu, yang aku mahu culaan dari allah, manusia mencula buat jadah apa, bukan boleh bawak aku ke syurga, culaan allah membawa aku ke arah syurga atau kearah neraka. aku akan pulang lepas seronok melawan barisan nasional, kampung aku dah melambai lambai, ada pemberi comment suruh aku makan tricajus, apa benda tricajus tu ntahlah, aku belum sempat tanya abang aku, brother google. tak apalah terima kasih sahabat, aku pasti cari apa dia tricajus, lu tengok lah, kalau kita tak bermaya, letih, keluh kesah, ada je sahabat yang bagi nasihat, kang aku dah kata betapa seronoknya melawan barisan nasional, ada je yang datang menghulur simpati, nasihat, ramai yang bersama kita, jadi apa nak takut lawan barisan nasional.

petang tadi ada kekecohan, angkara puak yakuza, mat rempit umno buat bising dimajlis pakatan rakyat, ada yang ambil tindakan laju sangat, terjadi kekecohan sedikit, sabar le bro, kang aku dah cakap, masa ni kita tak payah layan sangat yakuza ni, sebab masa ni mereka berani gila kerana boss yakuza ada. kita layan lepas prk, sabar sikit, kita kena bijak dalam waktu begini, ibarat menarik rambut dalam tepung, tepung jangan berselerak dan rambut jangan putus. tapi dulu aku macam tu gak, panas membara je, sejak banyak menyertai prk dan pru aku dah boleh kawal kemarahan. dulu pantang cuit je mesti bertempur punya. dulu kempen pakai penumbuk lagi senang dari kempen pakai mulut. tu dululah masa panas sekarang dah sejuk dah sejak minum kayukelat, pahit tapi ubat, kheeeheh

hassan ali dah jawab tohmahan yang dilemparkan kepadanya, blog blog pro pakatan banyak juga yang menyerang hassan ali, aku tahu dan masa ini aku diam dulu, masa gencatan senjata, batuapi dah sign perjanjian gencatan senjata. balik kampung terus ke kenyir ke rehat barang 2 3 hari, hassan ali dah jawab tohmahan kepada dia, dia tak guna masjid untuk kempen politik dan dia baca selawat waktu membaca khutbah. oleh kerana hassan ali geng perpaduang macam aku, banyak blog menjadi lidah umno, lidah umno adalah lidah biawak. menjadi penyambung lidah biawak untuk memusnahkan pas. di blog tertulis kami bersama tok guru nik aziz, tok guru kena serang senyap je. datang ke batang kali duk sibuk ambik gambar je, nak tulis keburukan pas, itulah kerja datang ke hulu selangor.

geng terengganu/ geng perpaduanng kata tulangbesi dah nak balik, bayang pasreform tak nampak, mungkin sibuk kot nak lancar projek langgar tok guru haji hadi, kenapalah songkok putih layan budak separuh masak tu ntahlah. ramai dalam blog penentang geng perpaduang nak ludah kami disini, kami tunggu jugak tak datang datang, ingatkan berani rupanya penakut macam cik det gak, datang senyap senyap macam kucing je, meh le berdepan, marilah terjah kalau berani lah, masa kempen dah hampir tamat dan aku rasa geng terengganu boleh layan malam ni sampai pagi. sebelum tu nak cakap le, kita orang tak secool ust nasharudin, pandai langgar pandailah terima akibatnya. malam ni sambil tunggu ninja dan samurai, boleh tunggu jugak pasreform ke pas musang ke, taskforce13 ke, malam ni malam yang tak jumpa bantal kerana malam terakhir akan diwarnai dengan kejadian pelik pelik.

Ulasan

  1. tima kasih lah selalu bawak siaran live dari hulu selangor
    kalau kau takde kat sape le aku nak tau serba sikit hawa cuaca kat sana
    aku ingat puak bloger celaka tu boleh diharap
    masuk2 blog diaorang pon iinya copy n paste je
    ingat berani snagt
    tapi dah le penakut, pemalas plak tu

    pe pon abis temph gencatan senjata ni siap le puak2 celaka tu
    united monkey zionis dah kita lawan
    lepas ni tengok la kalau puak united bloger monkey tu nak cari pasal ke tak

    BalasPadam
  2. kita mmg dok stuju dgn sokont putih gi layang projek langgar hadi.. aku post ketidakstujuan aku tapi dia dok siar pun dlm TKO, menda kes SP ni, tadok faedah lasung.. suruh mari langgar ladang takmboh, biar org ladang yg sambut dia sblum dia langgar rusila.. ke guane..

    BalasPadam

Catat Ulasan