zainulpakq tengah mabuk di danau kota

salam permbersihan Taskforce 13 pagi pagi lagi zainulpakaq telah mabuk, banyak sangat minum kopitiam yang diragui halal atau haramnya, kalau ditanya mesti pakaq kata halal sebab diakan pengeluar logo haram dalam pas, pakaq akan menggunakan seluruh ayat quran yang membenarkan tindakan beliau menghentam dan memusing ayat ayat quran seperti abdullah ubai. atas nama task force 13 ayat alquran akan digunakan sepertimana ulamak umno menggunakan ayat alquran untuk kepentingan umno. di atas kapasiti wartawan harakah, pakaq sepatutnya lebih bertanggungjawab dari wartawan suratkhabar lain. menjadi pemfitnah kepada jemaah pas setiap hari adalah menjadi rutin hidup pakaq.

mengambil kisah hatib yang membocorkan rahsia serangan nabi kepada kaum kerabatnya, sebenarnya pakaq mengambil kisah itu dilaman web ustaz ahmad awang, kalau dari pengetahuan pakaq adalah zero, berkiblatkan penarik beca adalah wajib bagi beliau. pakaq amat wala' dan thiqah kepada penarik beca, kalau penarik beca kata b pakaq akan kata b, walaupun perkara itu a. inilah sumber maklumat no wahid dari dalam pas yang diketahui oleh pakaq, hatib yang membocorkan rahsianya tidak sampai ke tangan musyirikin, jangan spin kenyataan itu wahai pakaq yang bangang. kalau rahsia dah jatuh ke tangan musuh seperti dewa pakaq yang agungkan khalid dewa samad kenalah bagi hukuman yang sewajarnya. sikap khianat khalid@dewa begitu ketara. lebih pkr dari pkr, lebih kepada keputusan kepala lutut. bukan akal yang panjang. jangan pakai hadith nabi untuk kepentingan peribadi sendiri.

pakaq mahu melakukan pengingkaran dalam pas, kenapa pakaq tidak meletakkan jawatan dan keluar dari menjadi ahli pas, jika pakaq adalah orang islam yang bertanggungjawab kepada agamanya. kenapa pakaq masih lagi bekerja dengan organisasi yang mementingkan melayu islam, kenapa pakaq masih makan gaji dan masa yang sama pakaq berak tempat mencari makan. inilah sikap celaka pakaq dalam mencerahkan pas, sendiri dalam kegelapan dan mencari cari pelita tetap mengatakan orang lain berada dalam kegelapan.

mengungkit benda benda yang sama setiap hari menjadikan identiti pakaq yang bencikan melayu islam adalah sangat jelas, walaupun dia sendri tidak berapa nak jelas.walaupun berkot dan bertie, sikap bangangnya amat jelas waktu menulis dari lobi ke, dari kedai kopi pak li ke atau dari meja tepi longkang bersama salahudin. dengan kenyataan bangang pakaq awal pagi di kopitiam kerana usrah bersama puak puak task force 13 yang banyak memberikan dia habuan dari umno, umno memperoleh satu senjata dalam harakah sendiri, memperalatkan seekor wartawan bangang dari harakah dan cukup untuk memahami jiwa seorang wartawan harakah.

Ulasan