zainulfukaq bersama dewa khalid - sebarkan fitnah

menerusi laman web sendiri wartawan harakahdaily telah menunjukkan jalan yang terang bahawa dia adalah salah satu blogger yang terus menerus memainkan isu isu kerajaan perpaduan. dia bersama sama dewa khalid samad terus memainkan peranan untuk menjauhkan wala' thiqah dan taat sebagai candu kepada penyokong jemaah islam. khalid samad akan terus mempersoalkan candu ini bersama sama tulang besi dan akan disebarkan oleh blogger blogger seperti fukaq yang mana terang terang memusuhi pemimpin pas. fukaq telah membuat baiah kepada tulang besi dan telah bersetuju menjadi barua tulang besi untuk menghantar aduan kepada jawatankuasa disiplin parti pas.



khalid samad akan terus mempersoalkan wala' thiqah dan taat selagi hasratnya nak menjatuhkan hassan ali tidak tercapai sepertinya niat jahat tulang besi. dan penyambung lidahnya adalah wartawan yang berkerja dengan pas, pas tanpa menyedari fukaq adalah spy yang dimaksudkan oleh tulang besi. sudah terang dan nyata sekarang, fukaq menjadi balaci yang memberikan maklumat dalaman pas kepada tulang besi. sepatutnya fukaq berhenti dan terus bekerja dengan tulang besi yang mampu membayar gaji fukaq kerana gaji tulang besi 6x lebih banyak dari exco.


"Selain dari golongan pembodek yang ingin sentiasa meng’iya’kan pandangan pimpinan walaupun tidak memahaminya, terdapat juga golongan yang sentiasa ingin mencari alasan untuk membangkang. Mereka terus membangkang walaupun sudah dibahas dan dijelaskan berserta kekuatan hujjah yang telah terbukti tidak menyebelahi mereka. Golongan ini juga tidak berdiri di atas dasar “Menyata yang benar” tetapi lebih di atas dasar dengki kesumat atau agenda tersendiri yang hanya mereka sahaja yang tahu. Golongan seperti ini juga tiada manfaat kepada jemaah dan jatuh juga dalam kategori pembohong yang khianat."tulisan khalid samad dalam laman pakaq.


kalau inilah ulasan dewa khalid, dewa khalid adalah orang yang ditulisnya kerana, sampai ke hari ini, hassan ali tak pernah mengeluarkan kenyataan seperti dewa khalid, hanya dewa khalid saja yang terus menyerang hassan ali, ini bermakna dewa khalid dengan kerjasama blogger pas recond yang beria ia memfitnah hassan ali, makin lama tulisan dewa khalid terus memualkan pembaca, dan makin menampakan diri sebenar khalid, khalid bukannya memperjuangkan apa yang dia katakan tapi hanya dendam peribadi seperti tulang besi. dan apa yang diputuskan kepada khalid samad adalah benar, bahawa khalid memang bersalah dan memang khianat kepada parti. apa yang J/K disiplin pas nampak rupanya tidak nampak oleh orang ramai. sekarang sudah nyata khalid samad adalah pengkhianat kepada parti pas. bermuka muka berlagak orang yang terlebih islam dari orang lain. inilah orang yang mempersoalkan wala' thiqah dan taat dalam pas.

bukan pemimpin pas yang tidak boleh ditegur tapi khalid samad sendiri yang membiarkan dirinya bersengkokol dengan orang yang mahu lihat pas jatuh. khalid samad sedar bahawa dengan kritikan beliau kepada pemimpin menyebabkan beliau adalah pejuang, dengan setiap masa mengkritik pemimpin apakah diri sendiri terlampau maksum sampaikan pemimpin telah beri amaran masih meneruskan agenda jahat terus menerus mengeluarkan kenyataan yang sama seolah terus menerus mempertahankan diri kononnya tak bersalah. lama lama apabila kita membuat kenyataan diri kita tak bersalah, akan timbul perwatakkan kita yang sebenarnya. kalau kita perjuang islam yang sejati, berhenti memberikan kenyataan yang menuduh pemimpin pas tidak adil. buat kerja dan senyap adalah lebih baik.

Ulasan