zainulfaqar meracau lagi

salam pembersihan dari terengganu, hari ini zainulpakaq atau nama manja barua tulang besi meracau racau lagi dalam laman sesawangnya. menulis fitnah dari lobi parlimen, wartawan lain sibuk melaporkan apa yang terjadi dalam dewan, fakaq menulis keburukan dalam pas, terus menerus menabur fitnah kepada parti pas. inilah contoh wartawan atau blogger celaka kata tok guru nik aziz, berselindung dibalik nama wartawan harakah, fakaq telah boleh diiktiraf sebagai penyambung lidah umno


pakaq sedang menulis berita fitnah kepada pas di lobi parlimen




betapa jahatnya pakaq ini, wartawan harakah yang diberi gaji oleh pas untuk menulis kepada umum apa yang terjadi di parlimen tetapi pakaq menulis fitnah kepada pas. taskforce 13 penubuhan hasil usaha pakaq bersama tulang besi telah berjaya menulis tentang berita berita fitnah kepada pas. sekarang pakaq melibatkan naib presiden pas selepas gagal mebuat serangan kepada presiden dan timb, presiden dan juga kepada timb. musyidul am pas. penulisan penuh dengan ayat quran yang membawa petaka kepada pembaca yang terpengaruh kononnya betapa alimnya puaka puaka TF13 ini.


bercita cita nak menjadi presiden pas, dan membawa kepimpinan liberal adalah tunjang utama dalam meroboh kepimpinan ulamak, pencerahan yang dimaksudkan oleh pakaq adalah pencerahan daripada kepimpinan ulamak dan menjadi kumpulan yang membawa bala kepada pas. sekarang salahudin pula akan diperalatkan oleh kumpalan task force13 untuk kepentingan peribadi. kerja makan gaji dengan harakah tetapi menikan pas dengan sengaja. inilah sikap pakaq yang pandai bermuka muka. lebih hebat dari abdullah karim hehehh abdullah ubai.


task force 13 akan menggunakan naib presiden pas salahudin untuk mengadu dombakan pemimpin pas pusat setelah gagal menikam presiden dan timb. presiden. kasihan salahudin tak lama lagi akan dikambinghitamkan oleh task force 13. inilah nasib naib presiden pas jika tidak berhati hati dengan task force 13 ini. inilah tulisan paling celaka yang pernah ditulis oleh pakaq. kuasa menulis dengan cara dajjal bukan cara wartawan harakah menulis. semakin hari semakin membosankan harakahdaily yang diatur oleh task force 13 yang mahu harakah daily menjadi muram dan tidak bermaya.


pakaq mahu presiden atau semua jawatankuasa pas akan melalui pemilihan dari semua ahli pas, kenapa pakaq tak buat dulu percubaan dalam task force 13 yang tidak cukup korum sewaktu mengadakan mesyuarat. ujikaji dalam puak taskforce 13 dulu sebelum melontarkan idea yang amat bangang. kalau nak jadi presiden ke sangat mintak aje cawangan atau kawasan calonkan tentang bersemuka dengan presiden ke atau timb.presiden ke atau yang mana terasa diri layak, jangan memperbodohkan diri kerana pakaq adalah orang bodoh yang mempertahankan adukatrakguna yang menghina isteri nabi. kata blog musafir lalu.

Ulasan