wan ji (albakistani) nak masuk umno

Kenapa kau orang tak percaya bakistani nk masuk umno, apakah albakistani itu maksum dengan duit, alah nakhaie lagi lama dalam pas, dah berpuluh tahun nakhaie bersama pas, masa tu one g masih lagi berhingus dan masih lagi mempunyai perangai budak budak. nakhaie dah lama mengidam kereta besar, berkuasa, ada pangkat ada nama. akhirnya nakhaie masuk dalam tong najis. nakhaie berjaya menjawat jawatan Yang DIpertua yadim. bangga sungguh nakhaie. semua yang dilemparkan semasa ceramah mengutuk umno ditelan balik oleh nakhaie. siap siap ludah pun dijilat kembali.



malam ni bertempat di masjid as-salam puchong, nakhaie akan bersama ularmak muda yang begitu disegani diabad ini. ularmak yang akan menggantikan nakhaie di yadim. jika ularmak ini bersama nakhaie bermakna dia akan masuk umno. biasalah itu kan ungkapan dari pas recond. jumpa aje umno mesti nak masuk umno, oleh itu malam ini forum perdana yang berlangsung di masjid as-salam one g akan bersama sama nakhaie akan mengupas isu kenapa pas tidak lagi releven di arus perdana. dan diakhirnya one g akan mengistiharkan dirinya umno dan akan dilantik menjadi YDP yadim yang masih kosong. masjid as salam adalah masjid yang dikuasai umno, dan terletak dibawah kuasa jabatan agama islam selangor. bagaimana seorang ularmak yang dikatakan pas boleh berada bersama sama dalam satu forum bersama nakhaie.


pimpinan pas yang lain selain dari tgna bermakna yang jumpa umno mesti nak masuk umno. one g akan masuk umno, kerana ilmu dia terlampau tinggi kerana dia lulusan deoband, ulamak mesir pun tidak setaraf keilmuannya dengan ulamak deoband. pemimpin pas lain jumpa umno berpeluk dalam gelap, one g lagi teror berpeluk dalam terang. ularmak sampah seperti kata tgna. ularmak seperti ini akan masuk umno. one g akan terus berada dibarisan hadapan untuk membela umno dimasa akan datang. memang ularmak yang mendatangkan keburukan kepada pas dan menyenangkan usaha usaha umno dalam strategi menjatuhkan pas kerana adanya ularmak sampah seperti bakistani. ali bangang mesti hadir malam ni kerana dia kan pengikut setia albakistani. ularmak sampah pengikut dia mesti tong sampah.


sesiapa boleh hadir malam ini untuk melihat dan mendengar ulasan dari ularmak sampah bersama sama nakhaie yang sudah lama mandi minum dalam tong najis. ularmak sampah akan terus menyusahkan pas dari dulu kini dan selamanya. bersama sama lah kita tengok sejauh mana tarian ularmak sampah ini akan menari dalam tepukan gendang umno. hati dah lama bersama umno, cuma masa belum mengizinkan dan belum ada tawaran yang cukup lumayan untuk masuk umno seperti nakhaie. alah biasalah orang tak kenal sangat ularmak sampah ni kecuali beberapa kerat pas recond seperti adukatarakguna, alibangang, tulang besi, pakaq, edyesdotcom, perisik rakyat dan beberapa kerat lagi yang menyanjungi ketinggian keilmuan ularmak sampah

Ulasan