tulisan pakaq seperti barua umno

tulisan pakaq boleh diikuti dalam blog yang bangang, kononnya dia mengutamakan pas dari orang lain, terus menerus mengungkit kerajaan UG yang telah berlalu, semua pintu ug telah ditutup, tetapi pakaq tetap lapaq seperti mp mp bebas yang lapaq kan duit dan harta dunia. adakah dengan membayangkan sebuah pas sebagai negara dan ada satu vaksin sahaja yang ada nak menyelamatkan seorang pelacur, ahli politik tua, seorang ibu mengandung dan dirinya sendiri, memang le jawapannya menyelamatkan diri sendiri, sendiri buat soalan sendiri jawab. kalau lah pas memiliki doktor pakar semacam pakaq bermakna pas akan lepas cepat jahanam dari dulu lagi. seorang yang mementingkan kawan kawan daripada jemaah yang beratus ribu orang, kawan jahanam ni yang sekarang berhadapan dengan hukuman penjara tak lama lagi.

apakah ini dinamakan doktor pakar yang tidak mampu membuat satu vaksin pun hanya mendapat vaksin entah dari mana, dari usrah tepi tepi longkang kedai makan, sambil minum barbican itu namakan doktor pakaq, memang hampeh kenyataan seorang penulis wartawan harakah daily yang sentiasa bersubahat dalam menyebarkan berita berita fitnah kepada pas sendiri. inilah musuh dalam selimut pas seperti yang TGNA katakan bahawa blogger celaka. menghidupkan api fitnah dalam pas setelah dikawal dan cuba dipadamkan sepenuhnya. dan zainulpakaq telah menghidupkan kembali fitnah fitnah kepada pas. ini lah sikap bangang pakaq yang banyak membaca buku buku cinta tetapi menulis dalam hal hal politik. apakah ini dinamakan doktor pakar?


task 13 yang diwujudkan ditepi tepi kedai makan dan sambil menikmati usrah dan sambil menikmati usrah dari big boss, aroma dari longkang menyegarkan hidung dan aroma si pengusarah, sama busuknya air longkang dengan pendengar usrah usrah dan anak anak usrah usrah yang dinaikkan pangkat menjadi doktor pakaq. hebatnya orang yang bernama zainulpakaq yang menaikkan diri menjadi doktor pakar, tulisan sendiri pun mengambarkan bagaimana bangang, penuh fitnah dan sifat jahat tertanam dalam diri apakah ini orang yang layak digelar doktor pakar, orang gila mungkin boleh menerimanya , kalau orang siuman pasti tidak rela dirinya dirawat oleh dr yang bernama zainulpakar.



inilah dinamakan task force 13, usrah usrah yang diikuti oleh zainulpakaq, barua tulang besi, kawan karib adukatarakguna, dan juga member kepada albakistani, ularmak jebon.



inilah usrah usrah yang mahu dibuat oleh pakaq bersama task force 13, sambil makan makan dan minum minum barbican, usrah pas mana ada semua ni, setakat tea o dan biskut kering, pakaq boleh lah mengkritik usrah yang tidak dijalankan oleh ketua pemuda paya jaras, diri sendiri usrah tepi longkang sambil menikmati makanan sedap sedap, big boss belanja. kalau kurang makan mesti kaum kerabat task force13 akan menjadi kurang siuman dan gigit big boss pulak.


kenapa semasa fadhil noor memimpin pas, negeri kedah pas tidak berjaya takluki dan pas terengganuberjaya menjadi kerajaan negeri, fadhil noor tak disuruh letak jawatan, persepsi orang ramai tidak diambil kira ke, kenyataan bangang dari wartawan harakah yang mana menggambarkan bahawa pas tidak akan menang kerana wartawan harakah sendiri dah menjadi lidah umno, menentang kepimpinan lebih hebat dari umno sendiri, inilah padahnya pas mengambil wartawan yang makan diluar akibat pas tidak tahu yang mana kawan dan lawan sebab pas sentiasa bersangka baik dengan kawan. bila negeri sendiri kalah teruk kena letak jawatan, kenapa doktor pakar seperti pakaq tidak membuat parti lain, jika tidak bersetuju dan letak jawatan dari menjadi wartawan harakah, apakah duduknya pakaq di harakah bermakna banyak lagi rahsia pas akan disebarkan menjadi fitnah. semoga allah melaknat pakaq dan task force13. ... catatan tepi dun

Ulasan