tulang besi@ pemintak sedekah balik mengdap SUA PAS

pada 15 mac 2010 ini maulana tulang besi@ penulis fitnah akan kembali dari lombok indonesia mengadap SUA pas, stopa ali, bangga gila tulang besi balik dengan sebagai hero dari lombok, pasti alibangang, ularmak jebon-bakistan, dan barua memerangkap driver pakaq dari harakahdaily akan menunggu tulang kembali dari lombok di LCCT, balik ini mesti ada lagi kutipan derma akan dilakukan untuk mengcover kembali duit tambang, duit kutipan dulu mungkin dipakai dulu sementara nak mengutip derma baru.
kerja kerja jahat situlang berterusan dan telah mendapat sponsor dari umno untuk menjahanamkan pas dari dalam. greenboc pasti tersenyum riang. umno pasti membantu jika mahu menjahanamkan pas, kerja kerja mereka lebih mudah kerana sudah ada pencacai yang membantu mereka dari dalam. kerja kerja jahat dan fitnah tulang besi akan disambung oleh alibangang, pakaq dan ularmak kepala lutut di malaysia. usaha usaha yang berterusan akan memperolehi hasil yang bermanafaat kepada umno.
sikap jahat tulang besi dapat dilihat selepas perjumpaandengan SUA PAS akan diadakan sidang media dan tulang besi telah menjemput media massa dan blogger. apakah tulang besi lupa yang dia mengatakan pemimpin pas suka sangat jika mendapat microfon, apakah niat tulang besi mengadakan sidang media, kalau pemimpin pas ditemuramah oleh mediamassa akan dituduh seronok kerana dapat bercakap dengan utusan, berita harian, apakah tulang besi lupa tuduhan yang dilemparkan, pemimpin pas kemaruk dengan pemberita. niat jahat tulang besi nak mengwar warkan pertemuan tulang dan stopa ali. semoga tulang berolehi satu pembalasan dari tuhan sebelum dia menutup mata kerana fitnah dan kerja kerja jahat dalam usaha mengjahanamkan pas sebelum pru 13. inilah rupa sebenarnya tulang besi bermuka pas tapi hatinya tetap suka kepada umno seperti nakhaie.

Ulasan