tulang besi meraban sampai masuk pagar istana

tulang besi yang berada dilombok nampaknya lebih mengetahui bagaimana keadaan politik di kelantan dari orang kelantan sendiri, mesti poji topeng perak yang bagi tahu. maklumlah topeng perak dah berada di kelantan. segala maklumat telah disalurkan kepada maharaja di lombok dulu, kalau nak tahu apa di dunia malaysia ini anda hendaklah jadikan malaysianwaves sebagai bacaan wajid. malaysianwaves setaraf dengan utusan, berita harian dan juga malaysiakini. penyebar berita fitnah kepada jemaah pas.



atas alasan apa politik yang berlaku dalam istana sampai tulang besi melalut lalut menulis kepada pembuangan exco kanan kelantan husam muse. apakah husam muse masih lagi berhubung dengan tulang besi di lombok. atau hanya tulangbesi yang masih mengharap agar husam musa masih bersamanya dalam usaha menjahanamkan pas dari dalam. husam musa tidak lah sebodoh tulang besi nak mengjahanamkan jemaah pas yang dia sayangi. kenyataan tulang besi seolah olah mengheret husam musa kedalam masalah tulang besi sekarang yang makin terpinggir dalam arus politik dan blog.



nampaknya tulangbesi telah mula memutarkan tabung guaman yang dilancarkan olehnya. seolah olah dah lama tidak login dalam akaun bank, atau tulangbesi dah mula nak koner sedekah manusia yang diperbodohkan oleh tulangbesi, hari hari menulis dalam blog tak akan tak sempat nak check balance akaun atau dah guna semua untuk kepentingan peribadi, kalau dah habis cakap ajelah, alah umno bagi banyak apa kat tulang besi, tiada lagi update tentang wang sedekah, mungkin dah digunakan seluruhnya oleh tulang besi untuk kepentingan peribadinya. ulang alik dari lombok ke malaysia memerlukan perbelanjaan banyak bukannya tulang besi naik tongkang. barua dia kat malaysia kan ada sedang menanti, pakaq dan alibangang dan juga ularmamak kepala lutut yang baru melancarkan buku untuk mendapatkan kereta mewah hasil penulisannya.


apa saja maklumat yang tulang besi dapat semuanya auta dari topeng perak yang cover dari kelantan. mana topeng perak dapat maklumat dari dalam pagar istana. duk luar istana sambil mereka reka cerita kepada tulangbesi adalah. maklumat yang tulangbesi dapat sampai kedalam pagar istana tu, hebat tulangbesi, macamana hassan ali boleh terlepas pandang dengan kebijaksanaan yang ada pada tulangbesi dalam mendapatkan maklumat dari lombok. hassan ali mungkin tersilap kerana tidak memilih tulangbesi, kalau hassan ali tidak tersilap melantik tulangbesi jadi ceo dalam anak syarikat selangor mungkin ada dah anak syarikat selangor dah bangkrap kerana kebodohan tulang besi dan tamak haloba dalam dirinya.

Ulasan