Tulang besi dah mulai meracau racau

Tulang besi telah membuat kenyataan bangangnya, nampaknya fitnah yang dilemparkan kepada pas telah berlanjutan dengan aduan aduannya, mungkin makin banyak duit yang mencurah curah masuk akaun. hari ini tulang besi telah mengatakan bahawa presiden pas telah mengagalkan kerajaan yang mulia kerajaan 16 september. tiada cacat cela dengan kerajaan 16 sept. semuanya hebat seolah olah dalam barisan nasional seperti tunggul tunggu masa je nak rebah. ini ialah impian indah tulang besi bersama sama pengikut pengikutnya. kenapa tulang besi menamakan orang itu mr x. seolah olah boleh bubuh je nama seperti mana zahrain meletakkan nama je. bila kelapan lapan menafikan zahrain senyap membisu seolah seolah melempar batu sembunyikan tangan. lepas tu suruh orang itu bersumpah semacam tulang besi menyuruh sup TGHH bersumpah selepas melemparkan fitnah kepada beliau. sikap tulang besi lebih kurang je saiful.

apakah hebatnya kerajaan 16 sept. apakah sehebat kerajaan firaun di zaman nabi musa, namrud dizaman nabi ibrahim. hebat sangat ke makhluk makhluk yang nak melompat parti. kenapa tulang besi tidak mengambil iktibar dari kes kes yang terjadi di perak, seekor siamang melompat dari bn dan akhirnya siamang itu berjaya menarik 3 ekor anjing masuk ke kandangnya. inikah yang dimahukan oleh tulang besi yang amat hebat dalam telahannya dan ramalannya. setelah menyerang sup tgg. hari ini tulang besi menyerang TGHH dan juga melalui laman sesawang perisik rakyat. projek tawan putrajaya 16 sept akan menjadi kerajaan cacamerba yang mana tiada keadaan selamat kerana kemungkinan ahli ahli mp yang melompat tidak akan melompat kembali. inikah yang dimahukan oleh tulang besi dan perisik rakyat

siapakah mr x yang dimaksudkan oleh perisik rakyat dan tulang besi, apakah orang yang sama dengan cerita yang di ceritakan oleh Raja petra. atau inilah hanya fitnah tulang besi dari lombok indonesia. kerja kerja perunding perniagaan yang dijalankan oleh tulang besi mungkin perunding menjalankan fitnah kepada pas, apa jenis fitnah yang hendak dilemparkan oleh musuh musuh pas hendaklah melalui tulang besi dan firma yang dianggotainya. apakah tulang besi belajar di usa dan pernah dilatih oleh CIA yang didalangi oleh israel. apakah tulang besi adalah orang APCO yang memberi idea satu malaysia kepada umno. mungkin syarikat yang tulang besi bekerja adalah proxy apco di indonesia. dan tulang besi adalah proxy apco di malaysia.

inilah kerja kerja fitnah tulang besi dan tulang besi akan makin dipinggirkan. tulang besi mahu diberikan perhatian dalam media maya ini, jika tiada serangan kepada pas siapalah tulang besi, tulang besi adalah ahli pas semasa dalam perut ibunya lagi. dia lebih pas dari presiden pas. presiden pas adalah bekas orang abim. yang hanya pas original hanya tulang besi. jika masih ada lagi serangan kepada kerajaan 16 sept makin banyak fitnah yang akan dikenakan kepada pas dan pemimpinnya. dan perisik rakyat menjadi lamanweb sampah.

Ulasan