Tulang besi and the gang

Tulang besi bila sudah kembali dari mengadap SUA stopa ali mengambil keputusan untuk menyerang SUP tuan guru presiden pas haji hadi. apabila gagal dalam usahanya untuk melagakan kepimpinan ulamak dan usaha beliau menaikan kumpulan yang disokong olehnya, tulang besi telah kembali ke lombok dan meneruskan kegiatan fitnah jahatnya, kalau tidak dapat tanduk dipulas pula telinga. hasrat tulang besi untuk melihat pas kacau bilau kerana tulisan beliau dan juga kuncu kuncu task force 13, tulang besi terpaksa mengalihkan serangan kepada sup presiden kerana mungkin beliau percaya sup tghh lebih mudah untuk diserang dan terdedah kepada serangan yang berniat jahat.


tulang besi telah menjadi lidah umno yang utama dalam memburuk buruk kan imej setiausaha politik TGHH, melakukan pembunuhan karektor, memberikan gambaran buruk tentang sikap buruk SUP tok guru presiden. selepas ini penyambung lidah oleh task force 13 akan bermula, selepas serangan pertama tulang besi, ini bermakna serangan task force akan berulang ulang seperti mana berulangnya serangan kerajaan perpaduan yang sangat dibenci oleh tulang besi.



aduan aduan tulang besi tidak mempunyai merit, tapi oleh kerana stopa ali kesihan melihat dari jauh tulang besi pulang dengan membawa harapan jahatnya, stopa ali menerimanya dengan hati yang terbuka walaupun aduan yang dibuat oleh tulang besi tidak mengikut peraturan dalam pas. selepas tulang besi, abdullah karim yang dikatakan peguam muda yang sedang bersantai di luar negara bersama bini yang menyambung pelajaran akan dipanggil pulang untuk membuktikan tuduhan jahatnya. abdullah karim yang diyakini tidak akan pulang kerana tidak ada sesiapa yang memungut derma kepada bagaimana untuk dia membiayai tiket balik ke malaysia lain lah tulang besi, duit derma dah banyak hasil derma orang ramai yang diselewengkan oleh tulang besi. tulang besi akan meneruskan kerja kerja jahat dari obersea.

Ulasan