topeng perak dah mula spin

Golongan blogger celaka kata TGNA telah memulakan serangan baru kepada pas, berselindung dibalik nama penyokong umno dalam pas, kenyataan jahat dan fitnah topeng perak, topeng perak dan semakin menunjukkan siapa dirinya yang sebenarnya. kerja kerja jahat topeng perak telah bermula, fitnah mula dimainkan dalam laman web perisik rakyat yang dulu menyokong pakatan rakyat dan sekarang dah beralih arah dari menyokong pakatan rakyat kepada menjadi lidah umno.



hari ini topeng perak telah mulai memberikan satu tulisan selepas zahrain mendedahkan bahawa projek 16 sept telah gagal kerana gagalnya nuar berahim membentuk kerajaan persekutuan. setelah didedahkan oleh zahrain di parlimen, topeng perak mulai mencari idea untuk memfitnah golongan pas kononnya nuar berahim berhati mulia kerana sanggup menurut kata kata pemimpin pas tidak mahu menjayakan projek tawan putrajaya 16 september. betapa baruanya topeng perak dalam usaha membersihkan imej nuar berahim kerana dicemar oleh orang pkr, akhirnya topeng perak terpaksa mencari idea memfitnah parti pas kerana dalam pas ramai blogger yang akan menyambung lidah fitnah topeng perak.



maklumat yang topeng perak bahawa TGNA yang bersama nuar berahim adalah kenyataan celaka yang mana mahu terus melagakan kepimpinan pas setelah nuar berahim gagal. semua sudah tahu bahawa projek lompat parti 16 sept telah gagal kerana kurang perancangan dan ada niat jahat nuar berahim yang tidak dapat dihidu oleh pakatan rakyat. berulang kali dah pas dan dap menyatakan jika pakatan rakyat dapat menawan putrajaya nuar berahim yang akan menjadi perdana menteri, topeng perak akan menulis berhari hari tentang tentangan dari pas dalam usaha membentuk kerajaan persekutuan.


tulisan jahat dan fitnah kepada TGNA yang mengatakan hanya TGNA sahaja yang bersama nuar berahim. tulisan fitnah topeng perak yang sedang berada di kelantan bersama sama golongan celaka seperti adukatarakguna begitu menagungkan tGNA dan dalam masa yang sama memfitnah tgna. nuar berahim sahaja yang suci dalam memperjuangkan masa depan rakyat, dan kenyataan bahawa golongan pro umno dalam pas yang tidak bersetuju membentuk kerajaan persekutuan 16 september adalah untuk melencongkan dari fakta sebenarnya.

Ulasan