tiada update perjumpaan tulang besi

kenapa blog blog barua tulang besi tidak mengwar warkan perjumpaan SUA pas dengan tulang besi, apakah tulang besi telah dipecat oleh stopa ali kerana menghina badan disiplin, apakah aduan aduan tulang besi berupa sampah yang dipungut dari dalam longkang dan dihantar kepada SUA pas untuk diteliti, dimana pakaq dan alibangang yang bertempik tempik konon melihat kesalahan ustaz nasha, ali bangang duk sibuk dengan ayah pin macam berminat je nak join ayah pin, blog malaysian wave pun sepi hampir 3 minggu, duit derma dah cukup gamaknya.

blog blog alhusseyn saja yang mengwar warkan perjumpaan tulang besi dengan SUA pas, blog blog lain menyepi diri, apakah ada tanda tanda bahawa aduan aduan tulang besi ditolak tanpa simpati oleh stopa ali, jika semua aduan tulang besi ditolak oleh SUA pas, ini bermakna stopa ali akan berhadapan maki hamun dari geng geng pencacai tulang besi, stopa ali akan senasib dengan tuan ibrahim tuan man, makan dan minum dari makian dan cacian dari blog blog penyokong si tulang besi.

mengikut laman web tulang besi.wordpress.com, kesemua aduan tulang besi akan ditolak oleh SUA PAS stopa ali tanpa banyak alasan kerana sebab sebab yang telah dinyatakan dah dihujahkan dalam laman web tersebut. tulang besi akan kembali ke lombok indonesia dan akan menyerang pemimpin pas dari sana dengan lebih kuat dan akan menyumpah seranah pemimpin pas dengan lebih teruk daripada hari ini. tulang besi seorang yang amat gedebe dan suaranya amat menakutkan pemimpin pas. kitab mastika hadith sentiasa berada dalam tangan dan digenggam erat kata kata didalamnya. tapi tulang besi lebih suka menyakitkan jemaah dari menyakitkan musuh. semoga tulang besi kecewa hari ini dan menangis tanpa lagu balik ke lombok

Ulasan