task force 13 perlu dibersihkan

Puak puak task force 13 sepatutnya dibersihnya sebersihnya kerana tidak memberi manafaat langsung kepada jemaah pas. ibarat ada duri dikaki, tidak dicabut terasa sakit, jika dibiarkan terlampau lama akan menyebabkan kaki berkudis dan bernanah. kerja kerja jahat task force 13 telah bermula dan semakin sengit serangan kepada pas, tf13 diketuai oleh pakaq seorang wartawan harakah daily yang banyak menyusahkan jemaah dengan menjadikan dirinya sebagai benteng untuk menahan kritikan kepada member seperjuangan beliau seperti adukatarakguna yang akan ke sungai buluh akhir bulan ini.

inilah wajah ketua taskforce 13, " suka menjadi anakmuda yang nakal" nakal yang macamana yang dimaksudkan oleh pakaq, yang pasti dia amat nakal dalam mengjahanamkan pas dan seluruh pimpinan dibawah nama wartawan harakah daily


tf 13 adalah mengambil no kegemaran mantan pm pak lah, pak lah memakai no 13 sewaktu menjadi pm dulu, dan tf13 adalah mengambil no pak lah dan terbukti tf13 adalah orang pas yang berjiwa umno. orang umno tidak perlu dalam pas, merosakkan jemaah. pelbagai cara akan digunakan oleh tf13 untuk mengjahanamkan jemaah pas, no 13 adalah no kegemaran pak lah jadi blogger tf 13 ini adalah puak puak umno yang berlagak sebagai orang pas.


pakaq banyak tahu rahsia pemimpin pas dan menjual kepada umno untuk mendapatkan ghanimah, maklumlah wartawan harakah, kerja mencari berita dan membuat berita fitnah kepada pas, selagi pas dah harakah wujud pakaq tidak akan berasa senang. pelbagai kerja kerja jahat tf13 telah dirancangkan, mengadakan pertemuan sulit dengan peguam tulang besi yang mahu membicarakan bagaimana mahu menghadappi stopa ali. ttf13 juga mengadakan perjumpaan tertutup dan boleh diramalkan siapa yang akan hadir dalam usrah barbican tf13 ini.

Ulasan