salam pembersihan untuk semua

salam dari dunia bersih, bukannya dari dunia yang penuh dengan kegelapan, pas recond akan terus memberikan gambaran huduh pas kepada mata rakyat. pas recond terus mencari kesalahan pemimpin utama pas melalui dewa mereka iaitu khalid samad. khalid samad terus diberikan penumpuan lebih semenjak membuat aduan kepada hassan ali, mempertikaikan keputusan hassan ali, menjadi juara pas recond dalam memberikan hujah hujah yang kurang akal. dan hujah khalid samad akan disambut oleh blogger blogger pas recond.



khalid samad mempertikaikan kehadiran ust nasha di majlis pelancaran buku natrah, ucapan ust nasha telah memberikan idea baru kepada khalid samad untuk meletakkan terus ust nasha dalam kandang orang yang bersalah kerana menyokong kepimpinan TGHH. ust nasha telah digambarkan orang yang akan membawa masuk pas ke dalam umno, kenyataan bangang ini telah diulang dan diulang, seolah di menjadi ratib kepada pas recond, atas dasar mempertahankan pas mereka berdoa semoga pas menjadi pas melalui pandangan mata semut mereka, semut hanya memandang gula bukan pandangan yang jelas dan telus.



khalid samad terus mendewakan parti keadilan rakyat dari terus patuh dan taat kepada pas, konsep wala' adalah candu bagi khalid samad, kononnya pas memberi candu wala kepada penyokong mereka, kami penyokong pas tidak sebangang khalid samad, kami boleh membaca melihat dengan telus lebih telus dari x ray melihat penyakit yang bersarang dalam hati khalid samad. khalid samad semakin tamak kuasa dan pangkat selepas menang di shah alam. khalid samad bukan lagi perjuang tetapi seorang yang amat mengkagumi nuar berahim, mungkin nuar akan bagi jawatan sebgai menteri jika pakatan rakyat menang Pru yg ke 13. itulah yang diidamkan oleh khalid samad. boleh lah dia ek dengan abangnya sirambut putih.


presiden pas recond akan kembali dari lombok indonesia dalam usaha menjahanamkan pas. mungkin selepas ini tulang besi boleh memohon jawatan sebagai pegawai khas khalid samad yang mana boleh lah mengampu khalid samad yang semakin menampakkan dirinya yang sebenarnya. boleh lah tulang besi mintak jawatan ceo jika pakatan rakyat menang, bukan ceo diselangor sahaja tetapi ceo di peringkat persekutuan, ceo yang kosong akan banyak jika bn tewas. tulang besi boleh memilih jawatan mana idaman hati dan tidak perlulah tulang besi merayau rayau dilombok lagi.

Ulasan