pakaq melemparkan fitnah lagi - betul dia ni wartawan harakah

pakaq atau barua tulang besi telah melemparkan lagi fitnah kepada pas dan pemimpinnya, apakah pakaq sudah berhenti dengan harakah atau sudah bekerja dengan tulang besi@ rahman talib. kalau pakaq sudah berhenti kerja dengan harakah dan sudah bekerja dan menerima gaji dari tulang besi dapatlah orang ramai menerima kerja kerja jahat yang dilemparkan kepada pas. tapi kalau pakaq@barua tulang besi masih lagi bekerja dengan pas, sebaiknya pakaq berhenti menjadi wartawan kerana kerja kerja jahatnya semakin mencelakakan pas. dengan tindakannya yang sering kali membuat berita palsu dalam laman webnya.

hari ini pakaq meneruskan agenda jahatnya dengan memfitnah ust nasharuddin dan ustaz idris ketua kerana menerima jemputan dari muhyidin. beliau memetik hadith nabi kononnya dia terlampau alim dan ularmak muktabar dalam islam, boleh menggunakan apa saja hadith nabi untuk menghentam dan mengfitnah pimpinan pas pusat. dan sekarang telah menjadi talibarut tulang besi dalam menghadapi SUA stopa ali. kerja kerja jahat pakaq akan berterusan selagi pas tidak mengambil tindakan yang sewajarnya. hentikan talian hayat talibarut tulang besi dari pas, dan bermakna satu talian tulang besi akan berhenti. apakah pas pusat tidak sedar atau buat buat tak sedar dengan kehadiran pengkhianat dalam organisasi pas, pas perlu tampil berani dalam membuat keputusan, memecat mana mana pemberi maklumat kepada orang luar seperti tulang besi.

pakaq sepatutnya sudah keluar dari pas dan masuk lah parti parti dap atau pkr, senang orang pas nak mendedahkan kejahatan yang beliau telah lakukan. kenapa tidak keluar pas dan masuk parti pkr atau dap atau umno, jangan cakaplah pakaq nak berjuang kerana islam, guna ayat quran dan hadith untuk kepentingan sendiri melebihi segalanya. anda boleh berjuang dengan parti lain yang lebih ikhlas dalam membentuk pakatan rakyat, atau tubuhkan parti sendiri lebih baik kerana anda boleh bertindak sebagai presiden atau mengumpul geng geng jahat yang suka mengfitnah menjadi satu parti yang berkuasa. pas bukan milik aku dan pas bukan milik lu sorang.
hentikanlah kerja kerja jahat lu pakaq, lu boleh adakan kelas fardhu ain di masjid bersama sama albakistani yag kaya raya dapat beli kereta besar, lu duduk dalam harakah pun bukan dapat gaji besar, baik lu ikut ularmak bakistani goreng orang dalam masjid surau sejam dua dapat ribu ribu. itu lagi baik dari lu goreng orang dalam laman web yang tidak memberikan lu kekayaaan. alah manusia perlukan duit, dengan jadi pencacai tulang besi lu bukan boleh kaya kecuali lu kutip sedekah macam tulang besi.

Ulasan