kenyataan akhbar stopa ali

kenyataan akhbar SUA pas akan menyebabkan alibangang dan xenan bengong akan gila kembali mencari kesalahan, xenan bengong terus mencari kesalahan stopa ali, kali ini mesti xenan mencari alasan apa pulak untuk menggelar stopa ali, pada sidang akhbar lalu xenan menggelar stopa ali master tricky, kali ini apakah gelaran yang akan diwar warkan oleh xenan benggong. ali bangang bagan utama mesti siang malam tak tidur mencari apa saja kesalahan stopa ali.


tak apa mahaguru alibangang dengan xenan bengong adalah adukatarakguna yang sibuk skrg buat novel dari dalam lokap, siang malam duk tunjukan bahawa dia seorang yang alim kerana solat tak tinggal, hero dalam lokap, berdiskusi dalam lokap bersama penjenayah, berbagai perisa yang dilakukan oleh adukatarakguna. polis pun jadi kawan adukatarakguna, kagummmnya mendengar cerita novel pelarian yang dikarang, kononnya dialah hero, nak saman orang yang buat cerita yang dikarang khusus oleh topeng perak, topeng perak dalam drama sebabak baru ni mengwar warkan peguam adukatarakguna nak menyaman orang yang membuat propaganda tentang adukatarakguna. sampai sekarang pun, habuk pun tarak. auta je lebih, aduka pun dah tak lama lagi nak masuk penjara kerana kesalahan menghina sultan siap kutip derma lagi. dulu pas kutip derma salah, buat beli kereta besar, sekarang tak apa lak kutip derma untuk kegunaan aduka untuk bayar peguam.


ali bangang akan terus mintak fatwa dari jebon bakistani, budak yang suka tidur dimesir masa pembelanjarannya dulu, (tak percaya boleh rujuk dalam blog dia yang dia mengaku dia suka tidur masa belajar dulu) sebab tu ilmu dia sangat tinggi, melebihi haron din yang digelarnya ulamak kepala lutut. namanya pun sorang aje guna dalam dunia ni. inilah ulamak yang hebat di dunia maya ini. alibangang pun dan jadi alim sekarang dengar khutbah ulamak muktabar alqardawi. dengan khutbah je jadi alim terus. dah ganti ke solat subuh tertinggal masa bagan pinang dulu sebelum dengar khutbah alqardawi. kalau masuk laman web ali bangang mesti orang bersangka tuanpunya blog ini ulamak muktabar gak ni maklumlah ada hadith ayat quran tak ada ubat pancut. dia kan alim tk main main pancut ni.

Ulasan