berita berita angin

kalau menengok blog blog penentang ug, usaha usaha menghidupkan fitnah terus berlangsung dengan hebatnya, albakistani dalam usaha menangkis serangan puak puak pro perpaduan dalam minuman barbican telah mengambil harun taib yang dikatakan pro kerajaang perpaduang, bagaimana ustaz kepala lutut yang amat hebat tak mampu menahan asakan dari blog blog yang menyiarkan beliau berbarbican. kenapa harun taib yang begitu jahat dituduh dalam blog tulang besi yang mengatakan harun taib bersengkokol menjatuhkan antara pemimpin pas dengan pemimpin pas kerana nak bersengkokol dengan umno. apakah harun taib dah bertobat dari menyokong kerajaang perpaduang atau menjatuhkan sesama sendiri. bila nak guna orang itu adalah timbul bersama harun taib dan harun taib tak kata apa minum barbican. bila harun taib tak kata apa jadi boleh minum tapi kenapa dibelakang harun taib, kepala lutut boleh tikam harun taib macam tu aje. tak rasa bersalah langsung dalam menikam harun taib.

dalam blog malaysianwaves, tulangbesi dah dapat nasihat dari peguam iaitu boleh buat report polis tentang kebocoran maklumat pas oleh batuapi, blogger picisan diberi nama kepada batuapi, tulangbesi akan pulang dari lombok dan akan membuat laporan polis terhadap batuapi kerana menyebarkan khabar angin. nabi marah mempercayai khabar angin tapi tulangbesi telah mengambil berat tentang khabar angin dan terus mempercayai khabar angin tersebut tanpa usul periksa. apakah munafik seperti papagomo pun boleh dipercayai asalkan menyokong tulangbesi, khabar angin tak bayar yuran ahli pas yang tidak boleh dipercayai, batuapi tidak menyatakan khabar angin ia berita benar. kalau berita benar dijadikan khabar angin maknanya tulangbesi dah terbalik mindanya.

geng bintang atau nama glamor taskforce 13 telah cuba menghidupkan lagi fitnah fitnah kepada pas melalui ucapan ahmad awang, apakah wartawan harakahdaily yang giler glamor ini tidak sedar dimanakah dia berada, apakah kerana dia dekat dengan pejabat setiausaha agung pas jalan raja laut dia boleh memfitnah apa saja, dan menggunakan media harakahdaily seperti hakmilik sendiri, menyiarkan berita berita fitnah dan paling menyedihkan makhluk ini ialah menerima gaji dan berak ditempat di bekerja, apakah jenis manusia dia ni. hebat sangatkah ilmu yang di ada sampaikan sanggup menikam pas dan apakah harakahdaily terlampau malu nak memecat makhluk seperti pakaq ini. mungkin pakaq adalah salah satu kabel dalaman yang tulang besi laungkan yang dia mempunyai maklumat dalaman pas dan bersekali dengan lain lain hal. sebenarnya manusia lupa, bukan selamanya orang pas akan berdiam diri dengan hal ini mungkin satu hari nanti berita pemecatan ketua taskforce13 akan berlaku.

Ulasan