adukatrakguna dah mula sawan kembali

adukatarakguna yang dikata intelektual sama cerdas mindanya dengan hitler dizaman keagungannya, apabila membaca cerita kononnya dia bercakap dengan polis dengan bahasa tinggi sampaikan polis tak mampu membalas hujahnya, sampaikan asp pun mati kutu dengan hujah adukatarakguna ni, sampaikan berhujah dengan mamat mamat lokap begitu agung ilmu dia sampaikan semua pesalah dalam lokap sujud dan berimankan adukatarakguna, kalau minda aku setaraf orang nogori sembilan yang bangang tu, aku akan percayalah cerita makhluk yang tidak cukup sifat ini. kalau minda aku macam fakap ke atau alibangang atau minda aku secetek ulamak kepala lutut aku tetap tak percaya dengan rekaan cerita makhluk yang perasan hebat ini.

lari dari nogori sembilan dan menyerah diri atas alasan keselamatan, kalau le minda aku ini secetek ulamak kepala lutut aku boleh le menerima keadaan apa yang diceritakan oleh barua barua aduka tarakguna. kemuncak agenda adalah hendak menyaman orang orang yang hendak membuat cerita tentang adukatarakguna, sampai hari ini tadak seekor pun makhluk yang disaman, kalau menurut cerita perisikrakyat peh hebatnya manusia yang bernama adukatarakguna ini. kononnya perjalanan menempuh ranjau ada sekatan dari polis, yang sebenarnya lari nak berlindung sementara mencari jalan nak menyorok akhirnya tersorok oleh hantu kopek. terpaksa menyerah diri kerana tiada siapa yang mahu menyimpan makhluk perosak alam ini. bercakap kononnya ilmu islam yang tinggi tapi tak lebih paras buku lali itik je.


sekarang sudah lama dah tak dengar projek langgar hadi, dihidupkan kembali kerana duit sedekah untuk tabungnya tak cukup kot, sebanyak mana sedekah yang dimasukan kedalam akaun adukatarakguna tidaklah diketahui, adukatarakguna hanyalah budak bangang yang dilahirkan dinegeri sembilan, oleh kerana mindanya intelek terlampau bangang, dia akan lancarkan apa projek pun akhir sekali yang tertipu adalah manusia manusia yang bersedekah kepada makhluk ini, projek ini dilancarkan kerana tabung adukatarakguna tidak mencukupi untuk mebayar denda. oleh itu tabung ini serupa dengan tabung sedekah tulang besi, lupa le bukan ke tulang besi penasihat kepada taskforce13, ahlinya adalah adukatarakguna, oleh itu tabung derma perlu digerakkan kerana tabung ini masih lagi gagal mendapati apa yang dihajatinya. untuk membayar saman puak puak taskforce13 akan mengutip sedekah dan akan menggunakan duit sedekah itu untuk kegunaan membayar denda yang mana adukatarakguna akan dijatuhkan hukuman.


itulah sebenarnya projek langgar hadi yang akan dilancarkan lagi, oleh kerana isu ini menjadi basi. oleh itu taskforce13 terpaksa menggunakan adukatarakguna untuk menimbulkan kembali isu melanggar hadi. sesuai dengan apa yang diutarakan oleh ketua taskforce13 yang sibuk mengkritik presiden dan su presiden, oleh kerana adukatarakguna saja yang boleh menulis apa saja idea bangangnya. oleh kerana dia adalah seorang yang minda seperti hitler yang merasakan dirinya amat hebat dia saja yang menjadi harapan taskforce13 untuk melakukan provokasi kepada geng terengganu. oleh kerana team langgar hadi termasuk ulamak kepala lutut bermakna akan ada doa doa dibaca sebelum majlis bermula. inilah sebenarnya projek langgar hadi. projek hanya untuk provokasi dan semoga minda hitler ini terpenjara dalam tempoh yang panjang dan apabila keluar ia akan menjadi minda pak lah badawi yang sentiasa tidur. atau menjadi lebih bangang lagi.

Ulasan