tulang besi menabur fitnah - pas recond mencambah fitnah

Tulang besi @ abdul rahman talib @ penipu @ pemintak sedekah walaupun berkerja sebagai perunding perniagaan, mulai dari 2008 tulang besi telah melemparkan beberapa tuduhan palsu dan berupa fitnah yang dilemparkan kepada pemimpin pas terutama hassan ali, hassan ali telah menolak agenda rahman ni untuk mengaut keuntungan dalam syarikat dalam kerajaan negeri selangor, hassan ali telah mencium niat jahat tulang besi bila menjadi Ceo di salah sebuah syarikat di selangor, kalau hassan ali tidak menghalang tulang besi dari awal sudah tentu, tulang besi telah menjadi kaya raya.

sekarang tulang besi@ pemintak sedekah telah mengutip derma untuk membantu beliau dalam merencanakan agenda jahatnya untuk mengupah peguam, sering mendedahkan keburukan pemimpin pas tapi tidak disertakan bukti bukti yang nyata dan berasas, bila tiada siapa mahu mendengar tulang besi merencanakan niat jahat dengan membentuk satu kumpulan yang dinamakan pas reform@ pas recond, yang mana kumpulan ini telah digunakan untuk menjahanamkan pas dari dalam. tulang besi mengetuai kumpulan ini dan berselindung dibalik nama adukatarakguna, budak dari negeri sembilan yang tak cukup akal lagi giler, tulang besi telah mempergunakan aduka ni untuk kepentingannya.
Alibagan turut sama menyebarkan fitnah kepada pas, melabelkan bermacam karenah konon tahu sangat hal dalaman pas, banyak pemimpin pas yang memberikannya maklumat dalaman, penipuan alibagan dah banyak dikupas oleh kebanyakan blogger. dan alibagan dah jadi bangang sebangangnya. solat subuh pun banyak tinggal duk sibuk kritik tuan ibrahim tuan man yang banyak solat subuh dari alibangang.
Tulang besi mengatakan banyak ahli pas dari terengganu yang berada dalam pejabat presiden pun semua orang terengganu, kalau semua orang terengganu bagaimana rahsia parti sampai ke tangan tulang besi kalau semua orang terengganu, tulang besi baik kau bela unta dari duk menyebarkan terus fitnah yang satu masa nanti kau akan termalu sendiri macam pemburu syahid yang dah mati kapuk macam tu aje, mempertahankan orang yang salah, selagi nyawa masih bersisa bertaubatlah. baca kembali kitab masteka hadith yang ayah hang ajar hang tu, orang lain tak belajar kitab masteka hadith macam hang

Ulasan