Tulang besi akan pulang - pemfitnah jemaah pas dah balik

Esok Tulang besi atau abdul rahman talib akan membuat aduan kepada badan jawatankuasa disiplin pas tentang salah laku pemimpin pas. Peh dengan lagak gaya ayam jantan sambung, 10.30 pagi esok tulang besi akan pulang, pulang ni kutip derma lagi ke, alibagan boleh tolong kira, peh esok pasti ramai yang akan turun ke jalan raja laut. tv3 suku, tv 9 suku akan turun bersama-sama dengan tulang besi, giler glamour le besok tulang besi.
Tulang besi yang berpengkalan di indonesia pulang dengan duit derma kot atau duit sendiri atau duit sponsor atau duit tajaan pas recond. biasanya tulang besi kutip derma dulu, lepas pakai duit derma kenalah audit. esok topeng perak bermuka muka, ularmamak bakistani tak turun sekali ke, alhusseyn mesti ada dibarisan hadapan, xenan, aduka tak yah le hadir kan masuk tv lak.
banyak bukti yang dibawak oleh tulang besi esok, mesti berkotak kotak macam ezam kotak, banyak rahsia jemaah yang diberikan oleh orang dalam pas, kang dah ada fatwa dari ulamak perak bahawa kalau mendedahkan rahsia jemaah, di maafkan aje sesiapa yang mendedahkan rahsia pas.
Dari indonesia tu tulang besi pulang, banyak lak duit, lupa gaji dia lebih dari 6x gaji exco dibayar dalam bentuk rupiah. esok mesti hari yang paling indah dalam dunia tulang besi, dikenali di tv3 suku dan 9 suku. akhirnya muncul juga dajjal kecil dari ufuk.

Ulasan