Tok Guru nik aziz - mahukan perbincangan

Tok guru Nik Aziz rupanya tidak menolak untuk mengadakan perbincangan dengan umno mengenai agama islam. Apa kata pas reform, tulang besi mesti and the geng penentang UG akan memutarkan semua agenda mereka. Pas reform mesti mengatakan akhbar nasional yang memutar belitkan kenyataan Tok Guru Nik Aziz. Mesti tulang besi tengah mengkaji balik kitab usrah lama dia untuk menentang perbincangan ini. Mesti pas reform akan melanggar Tok Guru Nik Aziz lepas ni. Blog-blog akan mengspin kenyataan ini. Pas reform akan kembali mengegar dengan projek terbaru, projek menurun, beberapa mentera dan jampi pulak akan diwar-warkan. Tulang besi yang berpusat di indonesia akan kembali kesini ke atau mengarahkan konco-konco termasuk alhuseinyn, albakistani, perisik rakyat dan juga beberapa blog yang terlampau marah kepada UG sehinggakan tiada kebaikan langsung kepada pas.
Albakistani mesti akan kembali dengan hujah-hujah dari alquran untuk membetulkan apa yang tok guru nik aziz cakap, alhuseiyn mesti buat poll, perisik rakyat jadi terus merisik berita yang akan memusingkan kenyataan tok guru nik aziz. aduka taraa akan kembali mengegar dengan projek terbaru, tak akan diam aje, xenan pembodek no satu tak akan diam je, tak kan tak ada ulasan seperti biasa, dia member wa, buruk baik wa terima ajelah.
Tok guru nik aziz dari dulu lagi memang mahukan yang terbaik kepada pas, beliau sayangkan pas lebih dari orang lain, apa jua yang diperkatakan tok guru nik aziz faham dan tahu apa yang baik dan tidak baik untuk jemaah islam pas. cuma yang bersifat lebih sudu dari gulai akan masuk campur, campur gulai dengan garam untuk memasinkan lagi masakan yang sudah masin.

Ulasan