Tiada poll dari laman web bangang- sah alhusseyn bangang

dah hampir 3 hari mahkamah berlangsung dan memutuskan bahawa MB zambry adalah Mb Perak yang sah, alhusseyn masih belum buat Poll, apakah alhusseyn bersetuju dengan keputusan mahkamah yang telah diumumkan menyebelahi Zambry. Nampaknya poll bangang tidak dibuat kepada musuh. ini bermakna benar tetap benar salah tetap salah telah berlangsung dengan jayanya oleh Pas recond. Apa jua tulisan yang ditulis tentang parti pas adalah hasil bukan kerana sayangkan parti tapi untuk meruntuhkan parti pas.
Apakah ini lambang kasih sayang kepada parti, membuat Poll bangang dah cukup membuktikan bahawa alhusseyn memang bangang. Dengan itu blog alhusseyn diiktiraf satu lagi blog pas recond dibawah payung adukatarakguna. budak bangang yang dibanggakan oleh bakistani, Albakistani sudah memberi penjelasan tentang wala' dan siqah, dan kerana ulamak muda yang begitu hebat sekarang mengeluarkan fatwa, bermakna kita tidak boleh wala' kepada pemimpin kerana pemimpin tidak ada sikap siqah. Pas lemah dibawah hadi dan akan kuat dibawah pimpinan nik aziz, politik perkauman apa yang cuba dibawa oleh albakistani. ularmamak bakistani telah mengeluarkan fatwa dan siapa yang mengikutnya akan dipandu kearah yang lebih baik dari sekarang. dan pimpinan pas perak telah mengwar-warkan mendedah rahsia parti boleh dimaafkan. berlumba lumbalah kita mendedahkan rahsia parti kerana boleh dimaafkan. demi khalid samad fatwa dikeluarkan.
Professor pakar perlembagaan penjajah telah bercakap kepada malaysiakini bahawa Hadi memberi amanat mengkafirkan umno, dan ada huraian yang diberikan, dengan lagak gaya yang begitu megah mengutuk dan mencerca hadi dengan hebatnya. betul apa yang dicakapkan dalam internet bahawa professor ini mempunyai agenda tersendiri dalam menghentam pas dan disambut baik oleh pimpinan pas yang mengagumi prof ini.

Ulasan