sampai bila kita harus mendiamkan diri dengan mat indon

Warganegara indonesia terus menunjukkan betapa kurang ajarnya mereka dalam apa jenis sukan atau dalam menghormati pendirian malaysia, kejadian terbaru mat indon mempermainkan lagu kebangsaan malaysia dalam upacara bolasepak futsal piala afc, setiap kali malaysia bertanding di halaman warga indon, berlaku bermacam macam insiden yang memalukan.apakah mat indon ini memang telah dibayar untuk melakukan provokasi kepada penyokong dan juga rakyat malaysia. apakah mat indon sengaja menimbulkan masalah yang dibuat buat agar penyokong malaysia membalas balik apa yang mereka lakukan.

betapa mudahnya celaka mat mat indon ini yang sering melakukan provokasi, inilah peninggalan penjajah dalam diri mat indon, apakah ini yang ditinggalkan oleh wali songo kepada mereka, banyak sudah perkara yang melebihi had kesabaran yang dilakukan oleh warganegara indon. seringkali kita didedahkan dengan kegiatan mat indon lombok yang melarikan anak dara malaysia ke lombok untuk dijadikan hamba sex mereka, selepas bunting, warganegara malaysia akan kembali melahirkn anak anak lombok di malaysia, apakah ini langkah awal rakyat indon untuk menakluk malaysia tanpa disedari. mereka mengimport baka baka lombok ke malaysia, secara sedar atau tidak sudah hampir 30 kes mat indon lombok membuntingkan anak dara malaysia. kenapa rakyat malaysia yang selalunya memang bangang dan amat pentingkan keamanan dan tidak bertindak balas kepada apa yang dilakukan oleh mat indon lombok durjana ini. betapa mudahnya melarikan diri dari malaysia melalui jalur hitam.
apakah malaysia ini tempat menerima baka baka import mat indon lombok, bila bunting diimport kembali, jadilah anak mat indon lombok warganegara malaysia, kenapa tidak diseret warganegara mat indon lombok ini ke muka pengadilan, penjarakan mereka, supaya dijadikan pengajaran kepada mat indon lombok yang akan datang lagi melakukan zina di malaysia dan kembali berlagak alim di lombok. betapa celakanya mat indon lombok ini. bila masa lagi kerajaan malaysia yang bapok ini akan melakukan tindakan, apakah menunggu semua rakyat malaysia telah hilang identiti kepada mat indon lombok.
di negara mereka mat indon lombok ini memang terkenal dengan kemalasan bekerja, mereka biarkan isteri mereka bekerja, setelah puas berbulan madu, rakyat malaysia yang bangang ini akan diimport masuk kembali ke malaysia, dan bapak bapak dan ibu ibu malaysia akan menanggung makan kedarah cucu indon lombok ini, ada penulis yang bangang mempertahankan warga indon ini dengan mengatakan bahawa ini cumalah mainan penjajah, kenapa sesama saudara seislam dibenci merujuk kepada mat indon yang beragama islam, betulke mat lombok ini beragama islam, islam tidak mengajar umat dia menglarikan anak dara orang islam yang lain, betapa bangang penulis seperti ini, tidak tahu menilai yang mana yang buruk, kalau mengaku islam aje dah boleh diterima menjadi saudara, apakah kita lupa kepada abdullah ubai, kalau nak menyokong mat indon lombok pun , baik saudara penulis berpindah saja ke lombok, disana saudara boleh tengok macamana mereka melayan penulis yang begitu kepingin nak menjadi warganegara islam lombok.
bukan masalah perkauman bangga dengan bangsa, tapi sejarah telah membuktikan bahawa indonesia tidak boleh dipercayai, rakyat dia datang ke malaysia mencari makan tapi membawak sekali perangai buruk mereka, datang mencari rezeki tapi tidak kira halal ke haram asalkan duit, banyak sudah kes merompak membunuh menyamun dilakukan oleh mat indon apakah kita masih menafikan lagi. kebanjiran warga indon amat luarbiasa dan kadangkala disatu satu tempat dah menjadi little jakarta, di bawah jambatan melati kita tengok rumah besar tersergam indah itu semua adalah warga indon bukan warga malaysia, bukalah mata wahai rakyat malaysia, mat indon semakin kurang ajar sekarang.kita kena bangkit menentang kegiatan mat indon ini.

Ulasan