Pas Recond terus memperbetulkan jemaah PAS

Blogger greenboc atau zulkifli harun bukan pencipta kereta hantu, tapi penyebar fitnah dalam gerakan pas. Hari ini dengan rasminya greenboc telah mengistiharkan blogger blogger yang bersama sama dia dalam memusnahkan pas. penarik-beca, al-hussyein, al-bakistani, tulang besi, topeng perak, MSK, rakyatmarhaen, dangomamat, misaimerah, bawean dan lain-lain juga tidak terlepas dari diserang dari blog yang menyokong UG.


Penarik beca yang telah diketahui hanya menyokong dasar arikel 5 dalam peruntukan perlembagaan pas, dia bukan ahli pas, kalau bukan ahli bermakna dia adalah musuh pas yang nyata dan terang. Alhusseyn yang berpusat di perak lebih mengetahui apa yang terjadi di terengganu, kelantan dan seluruh negara, apakah niat sebenar alhusseyn, dalam blognya sekarang adalah blog pemfitnah, mengfitnah presiden pas dari malam sampai ke pagi, inikah kerja kerja ahli pas atau ahli pas bermuka seperti talam?


Tulang besi seorang blogger yang berpusat di indonesia, jauhnya beribu kilometer boleh mengetahui apa saja yang berlaku dalam pas setiap minit, setiap jam dan setiap urat nadi pas ada pengkhianat yang membocorkan rahsia parti kepada Tulang besi. Inilah orang yang berasaskan dendam dan khianat kepada parti kerana tidak memperolehi jawatan ceo di selangor dan terengganu. Inilah orang penabur fitnah no wahid dan yang mengetuai pas recond.


Albakistani, seorang ularmamak yang berkelulusan jebon(deoband) yang merasakan dia lebih alim dari ulamak dari seluruh dunia, hanya lulusan jebon sahaja yang mampu mentafsir alquran dan alhadith lebih baik dari ulamak alazhar, telah disepak keluar dari dewan ulamak kerana memperkenalkan tafsiran yang terang bercanggah dengan ulamak lama. sekarang ularmamak ini menyebarkan fitnah kedalam blog, banyak benda yang bercanggah dengan jiwanya akan ditentang walaupun itu betul berlandaskan alquran.


Topeng perak @poji dan MSK (mat saman kati) adalah orang yang mula mula menyebarkan fitnah dalam blog, selepas mengetuai perak blogger dia merasakan semua dalam pas tidak betul, MSK pernah menjadi spy kepada umno, dan orang yang boleh menghalalkan apa cara untuk mencapai cita cita. Topeng perak seorang dulu dihormati kerana ketelusan menulis sekarang menjadi barua kepada tulang besi, kembali ke kelantan kerana untuk menghancurkan pas kelantan. menyebarkan fitnah kedalam pas kelantan tanpa disedari.


semua blog yang disebutkan oleh greenboc ini adalah blog pengfitnah kepada pas, menyusahkan jemaah dalam usaha untuk menentang umno. blogger pas recond ini kononnya lebih tahu apa yang rakyat mahu bukannya pemimpin pas, greenboc dan seangkatannya dengannya akan hanyut ditelan zaman dan diingati kerja kerja fitnah yang mereka lemparkan kepada pas. kerja blogger pas recond senang aje, buat link kepada rakan rakan seperjuangan mereka sebagai rujukan untuk melakukan fitnah.

Ulasan

  1. Salam.... untuk maklumat, Alhusseyn adalah pengikut Abuya sebelum ianya diharamkan. Mungkin kerana TGHH tidak memberi sokongan kepada Arqam tersebut yang membuatkan Alhusseyn marah sangat-sangat tu. Dah kalau Abuya dah bawa ajaran songsang dengan mendakwa berjumpa dengan Rasulullah dalam keadaan sedar, tidakkah itu yang dinamakan ajaran sesat. Ditambah lagi dengan mengarang buku Aurat Muhamadiah yang mengatakan yang beliau daripada Bani Tamin yang dijanjikan sebagai pengikut Iman Mahadi. Kerana itulah beliau cukup marah dengan TGHH dan juga PAS Terengganu yang tidak menyokong kumpulan mereka semasa Arqam diharamkan.

    BalasPadam

Catat Ulasan