tulang besi - pas recond

Tulang besi memang menyimpan dendam kepada geng terengganu kerana tulang besi pernah datang ke terengganu waktu pas memerintah terengganu pada 1999 hingga 2004, tulang besi banyak menjalankan kerja kerja fitnah kepada pas terengganu kerana dia mengimpikan jawatan ceo seperti mana dia memohon jawatan ceo dengan hassan ali. hassan ali mempunyai hubungan yang baik dengan pas terengganu.oleh itu sikap hassan ali yang tidak melayan permintaan tulang besi kerana permintaan yang bukan bukan kerana nak kan jawatan dalam syarikat negeri selangor.
Tulang besi akan terus melancarkan serangan kepada geng terengganu kerana geng terengganu telah mematahkan cubaan tulang besi untuk menjadi ceo dalam syarikat selangor, andaikata tulang besi jadi ceo banyaklah projek akan diperolehi seperti mana tulang besi membuat onar di terengganu sewaktu pas memerintah negeri terengganu. ini adalah sebab tulang besi tidak mendapat tempat di negeri terengganu, pernah hadir di dungun kerana nak kan jawatan dalam syarikat terengganu. memang tulang besi tidak kelapaq jawatan dalam syarikat tapi hanya mengimpikan projek yang dapat memberikan dia ghanimah. nasib baik pas terengganu sedar bahawa tulang besi adalah berperangai lebih umno, kalau diserahkan jawatan kepada tulang besi nercaya banyak projek akan diberikan kepada orang luar dri terengganu.
tulang besi terus memfitnah geng terengganu kerana dendam yang membara, akhirnya dia berjaya juga jadi pegawai khas kepada pesuruhjaya selangor, atas dasar kasihan pas selangor memberi tempat kepada tulang besi dengan harapan dia insaf apa yang telah dia lakukan di selangor. tapi itulah tulang besi, perangai dia lebih umno dari umno, terus menfitnah pas selangor walaupun ada di indonesia, dalam dunia ini hanya tulang besi dan geng pas recond yang percaya dia mahu pas berbaik dengan pakatan rakyat, dia membuat aduan bukan atas dasar kesedaran sebagai ahli pas tapi sebagai perosak pas. kutip derma untuk membela dirinya sendiri menghadapi saman kerana menyebarkan fitnah. kalau tulang besi benar dia akan membela dirinya, tapi sikap licik tulang besi dalam mengutip derma dikelabui kononnya nk menyaman stopa ali.

Ulasan