kenyataan bengong dari utusan Tulang besi - zainulfaqar

Kenyataan dalam blog oleh utusan pengkhianat jemaah pas tulang besi begitu memualkan serta boleh membuatkan jemaah makin jelik dengan sikap utusan tulang besi ini, ketuanya tulang besi telah tersohor dalam alam maya internet sebagai pendendam no wahid kepada hassan ali. Jadinya utusannya mesti orang yang sealiran dengannya, kenapa susah sangat utusan si tulang besi nak memahami bahawa memang betul dia adalah perosak jemaah, dah berulang kali diberikan penjelasan tapi tak mahu menerima penjelasan, sebagaimana orang kafir tetap tidak akan menerima islam kerana mereka tidak mahu mendengar dan menerima firman allah, susah sangat ke nak faham wahai utusan tulang besi.
Sirah yang hang bawak tu tak ada kena mengena dengan diri hang, utusan nabi iaitu usman afan adalah adalah utusan kepada kafir musyrikin dan utusan ini membawa amanat dari nabi, nabi yang maksum, tiada cacat celanya. Yang hang menjadi utusan tulang besi yang suka mengfitnah jemaah tu pun hang kata patut dapat pembelaan, orang gila mana nak mempertahankan hang dah memang tau hang menjadi utusan penabur fitnah no wahid. Adakah jemaah pas segila hang ke nak menerima hang dengan senyum lebar, menerima aduan yang berbentuk fitnah. yang tidak dapat dibuktikan dengan nyata sekadar cakap cakap orang seperti abdullah ubai dari pahang, seperti ali bagan yang terang terang menipu, seperti alhusseyn yang melebalkan tok guru presiden sebagai orang yang tidak menepati masa. apakah orang ini boleh menjadi satu titik asas untuk menerima aduan keatas jemaah pas.
Wajarkah seseorang utusan mewakili satu-satu pihak tidak dilayan sebagaimana Rasulullah s.a.w mempertahan jiwa Saidina Uthman? ini ayat yang aku tak tahan mendengarnya, setaraf ke hang dengan utusan nabi tu, hang bawak agenda pemecahbelah jemaah, saidina uthman membawa agenda perkembangan islam, hang ni pakai kepala lutut ke berfikir, pi mengaji balik dengan ularmamak one G tu, dia memang ahli dalam semua hal, dia dah tulis buku dan siap nak cetak dan kata kata aluan oleh dr manuty orang kuat anuar berahim, jadi orang dah boleh agak siapa albakistani yang sebenarnya, jangan menyorok dibalik alphard le, orang dah kenal sapa albakistani. Hentikalah menjadi utusan tulang besi wahai zainulfaqar, hang dah jauh hanyut dalam ilusi ciptaan tulang besi.

Ulasan