greenboc meramal - kitab yahudi mana GB amalkan



Blogger greenboc atau nama nya zulkifli harun telah meramalkan bahawa pas terengganu tidak mampu menawan kembali terengganu pada pru yg 13 nanti, greenboc dengan bangga mengatakan bahawa ramalannya sentiasa tepat macam kes kebakaran di loji petronas, GB telah membuat ramalan dan amat berbahaya dengan kepada pas terengganu kerana GB ni ada karamah. pernah jual motosikal rm350.00 kerana nak hadir muktamar pas.


GB inilah yang memanggil tuan ibrahim tuan man, mustafa ali dan JK disiplin sebagai binatang, tak apa kata binatang kerana merujuk kepada kurang akal, jadi kita boleh gunakan juga bahawa Greenboc ni binatang, binatang yang amat pandai menyamar diri, pandai menabur fitnah dalam jemaah, pandai memanipulasikan kenyataan pemimpin, Blogger binatang ini amat mahir menulis dan mereka reka cipta seperti bakaq penarik beca, kononnya selalu mengaku jahil dalam ugama islam tapi yang sebenarnya bakaq bukan sahaja jahil tapi jahat.


senarai yang bakaq jahil ni katakan yang dewa khalid samad dedahkan adalah penipuan semata mata, bakaq dah menjadi lidah pemfitnah dan menjadi idola ulamak jebon. tulang besi pun tak bawak bukti yang bakaq bagi tempohari, tulang besi sudah tahu bahawa senarai tu direka oleh bakaq jahil, dan dicopy oleh tulang besi, perisik rakyat, alhusseyn yang semakin pandai menfitnah, disambut oleh bakistani menambahkan fitnah kepada pas.
berapa banyak lagi fitnah yang akan mereka lemparkan kepada pas, kononnya memperjuangkan pas recond nak membetulkan diri sendiri, senarai yang bakaq jahil scan tu hanyalah rekaan, jadi tulang besi takut nak buat aduan, diubahsuai seckup rasa oleh bakaq jahil, oleh itu ramalan binatang greenboc akan menjadi kenyataan jika fitnah yang dimainkan oleh bakaq jahil diteruskan oleh GB, ulamak jebon boleh bagi fatwa. semoga greenboc jangan terfitnah diri sendiri sudah, banyak sudah onar dan fitnah kepada pas dilemparkan, jangan sampai doa orang yang difitnah sampai ke kepala GB, macam adukatarakguna, dapat gelang besi free, siapa yang bagi budak lokap kerja, jap lagi masuk jel le.

Ulasan